martijn342
Lid
Das om de hoek! Kom ik met de fiets...
Volkswagen
9N3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja een met 4 motoren, genaamd: 747-400Die ging geloof ik de 9de met (fiets) vakantie![]()
Ik weet niet welke lokatie,Oeh Eindhoven! Waar ergens?
Ik ben vanaf 15feb op vakantie. Daarvoor moet het vast wel lukken!
Soms verdwijnen de vliegtuigen in die buurtJa een met 4 motoren, genaamd: 747-400![]()
Whahaha, dat hangt een beetje van de maatschappij af denk ikIk weet niet welke lokatie,
Soms verdwijnen de vliegtuigen in die buurt![]()
Oh toevallig. Ik vlieg ook de 9e.Die ging geloof ik de 9de met (fiets) vakantie![]()
Toevallig ook Suriname?Oh toevallig. Ik vlieg ook de 9e.
Vlieg je misschien via de Bermuda driehoek hahahaWhahaha, dat hangt een beetje van de maatschappij af denk ik
Nee ik ga niet in de bad neighbourhood..
Ik ga lkkr nr Suriname, voor alle duidelijkheid![]()
Toevallig ook Suriname?![]()
Nee gwn rechtstreeks, zonder poetspats..Vlieg je misschien via de Bermuda driehoek hahaha
Ik wou net zeggen jaaaa...In een Polo is toch niets te ver. (heb deze keer makkelijk praten)
Stukje rijden is toch leukIk wil best komen maar ik ben niet echt in de buurt![]()
Daar zat ik bij de vorige meeting ook al aan te denken. Er zijn helaas heel veel inactieve leden en leden die maar zelden komen. Heb al eens voorgesteld om een algemene e-mail te versturen zodat iedereen ervan op de hoogte is (en je ze weer even opmerkzaam maakt dat dit forum er is) maar dat is aan de mods.Ik zie 10 stemmen voor zondag 8 feb. Van de ruim 4000 leden hier zijn er toch wel meer mensen die willen komen!!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.