Alleen 1 ding, auto op de krik en dan je been onder de auto is voor mij een big no no. Safety first he.
Held!!! Had al bijna een opsporingsbericht uitgezonden!! Leuke video, niks mis mee, inclusief de 9gag memes
Ga lekker door zo
Gaaf! Naast je tekst op het forum vind ik dit geweldig. Leuk om te zien waar je momenteel aan sleutelt, je engels is beter dan dat van mij dus je hebt niets te klagen. Ik zat zeer geinteresseerd te kijken hoe je de wielkasten monteerde, maar bij het gezicht van octo verloor ik het gewoon
Zou zeggen ga zo door!
Het lijkt alsof je al jaren DIY's maakt man! Goed filmpje, keep or up!
Zitten zelfs goede tips in die niet alleen voor een "82 Polo van toepassing zijn; lees Dasty
Leuke video man. Misschien dat je voor de stukken waar nu zwart beeld te zien is, iets anders kan verzinnen.
Dacht je aan spuitwerk (man) Nee zo hard heb ik ze nog niet zo niet zien spuiten.Doet dubbel check op je profiel foto.
Oh carwash. Dat was even lastig te zien.
Ge-wel-dig weer, naast een Steilheck ook nog een Citta'tje, inclusief Large sticker die maakt m helemaal af !
Ga zo door man !
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.