kan een rotte zekering op de accu zijn als hij het over zekeringen heeft
(of gewoon broodje aap... )
Volgens de dealer ontbrak er fysiek een zekering. Leg mij dan maar uit hoe ik rijdend thuis gekomen ben als de brandstofpomp en het startrelais geen spanning hadden?kan een rotte zekering op de accu zijn als hij het over zekeringen heeft
Het kan nog gekker, mijne schommelt stationair en mist vermogen op bepaalde punten. Drie keer bij de dealer geweest, vierde keer naar Pon voor twee weken, bij terugkeer auto zei Pon, probleem erkent, maar geen idee wat we er aan moeten doen. Ik rij nu al met al een jaar zo rond, zaterdag complete uitdraai maken van de boordcomputer en dat gaan ze dan nakijken.
Nog even ter info ... mijn JD ODB tuning werd gelijk opgemerkt.
Nog enige negatieve gevolgen erdoor ondervonden? Ben wel nieuwsgierig namelijk
Is maar goed ook, daar heb je voor betaald.. Heb je daar verder nog reactie op gehad dan van de dealer?Nog even ter info ... mijn JD ODB tuning werd gelijk opgemerkt.
Jammer te horen dat ze zo met je omgaan ...Hier precies hetzelfde probleem. Ik ben al tig keer bij de dealer geweest voor andere problemen onder andere de discovery media maar heb nu voorlopig geen zin meer omdat die gasten de auto zoo lang in beslag nemen. Als ik jouw zo hoor heeft het ieder geval niet veel zin nog om de mijne op korte termijn hiervoor te brengen. Zit zelfs aan DSG tuning te denken om dit probleem te verhelpen...
Nee, dat niet ... ook geen afwijzing van de mobiliteitsgarantie hierop. Volgens hen lag het echt aan het ontbreken van een zekering.Nog enige negatieve gevolgen erdoor ondervonden? Ben wel nieuwsgierig namelijk
Zou er inderdaad een serieus defect aan de motor of aandrijflijn ontstaan dan is inderdaad de kans aanwezig dat ze zich hier op gaan beroepen.Hier bij de dealer vergaat dan de garantie op aandrijving en motor. Komt trouwens int groot op hun schermke te staan.
Zie mijn reactie aan @pipoIs maar goed ook, daar heb je voor betaald.. Heb je daar verder nog reactie op gehad dan van de dealer?
Voor Discover Media is gewoon een fix; regelapparaat vervangen. Gewoon onder garantie en is een uurtje of anderhalf werk. Verhelpt diverse vreemde problemen.Hier precies hetzelfde probleem. Ik ben al tig keer bij de dealer geweest voor andere problemen onder andere de discovery media maar heb nu voorlopig geen zin meer omdat die gasten de auto zoo lang in beslag nemen. Als ik jouw zo hoor heeft het ieder geval niet veel zin nog om de mijne op korte termijn hiervoor te brengen. Zit zelfs aan DSG tuning te denken om dit probleem te verhelpen...
Hier precies hetzelfde probleem. Ik ben al tig keer bij de dealer geweest voor andere problemen onder andere de discovery media maar heb nu voorlopig geen zin meer omdat die gasten de auto zoo lang in beslag nemen. Als ik jouw zo hoor heeft het ieder geval niet veel zin nog om de mijne op korte termijn hiervoor te brengen. Zit zelfs aan DSG tuning te denken om dit probleem te verhelpen...
Nee gaat niet aan. Enkel de storing op boordcomputerStoring ruitenwisser als melding, of gaat je ruitenwisser dan spontaan aan of zo?
Altijd, of is er een logica aan te verbinden, bijvoorbeeld bij rijden met de lampen aan, ruitenwisser in auto stand?Nee gaat niet aan. Enkel de storing op boordcomputer
Als ik een tijd met contact aan staat. Na 1,5 min vliegt ineens die storing erin en gaat ook direct weer weg. Gekker nog. Als ik het laat gaan gebeurd het nog 2 of 3 keer en daarna slaan er meerdere storingen in. Motorstoring, koelvloeistof, lampen zijn niet meer te gebruiken en dan dien ik eerst de auto uit te zetten, op slot te doen en wachten tot de polo in nachtstand is geweest. Dan is hij namelijk gereset en in alles weer weg.Altijd, of is er een logica aan te verbinden, bijvoorbeeld bij rijden met de lampen aan, ruitenwisser in auto stand?
Toevallig US lights geactiveerd via VCDS?
Toen ik deze optie bij een maat van mij op z'n Polo 6C heb aangezet werkte alles zonder problemen. Exact dezelfde instellingen op mijn 6C gaven de meest vreemde storingsmeldingen. US-lights weer uitgeprogrameerd, storingen gereset en niks meer aan het handje. 2 weken later nog eens geprobeerd en ja hoor, binnen de 5 min. de eerste storing.
Vanaf toen heb ik US lights dus uit gelaten.
Mogelijk bij jou dus ook van toepassing?Dat is dan wel een helder verhaal!
Mogelijk wel ja! Kan zomaar is het probleem zijn. @TCL ? Komt dit jou bekend voor?Mogelijk bij jou dus ook van toepassing?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.