Tijd weer voor een update:
Afgelopen vrijdag de Polo maar weer opgehaald, voel me niet serieus genomen door m'n dealer.
Vanaf het moment dat m'n auto daar stond van hun kant uit geen enkele feedback over de status.
Afgelopen woensdag zelf maar eens geïnformeerd en ook aangegeven dat ik voor het weekend verlegen zat om of m'n eigen auto (als deze klaar zou zijn) of vervangend vervoer.
Kreeg een mail terug dat de betreffende service medewerker 's middags niet aanwezig zou zijn en donderdagmorgen naar vervoer zou kijken en me zsm zou informeren. Vervolgens gebeurt er dan de gehele donderdag niets en krijg ik om jawel, 17:30 uur (net voor het afsluiten van z'n pc waarschijnlijk) alsnog een mail dat er nog niets bekend is over vervoer.
Vrijdagmorgen heb ik heel vroeg gemaild met de vraag of ze me voor 11-en even wouden informeren of ze nu wel of niet vervangend vervoer hadden, omdat ik het anders zelf moest gaan regelen. Ik zou het weekend weg dus ja, dan moet je wel vervoer hebben. Opnieuw laat de servicemedewerker niets van zich horen en dus heb ik kort na 11-en maar een hele boze mail de deur uit gedaan, naar zowel deze service medewerker, de VW manager van dit filiaal en ook de directeur van deze autogroep.
Duidelijk aangegeven geen vertrouwen meer te hebben in een goede en correcte afhandeling en dat ik het zelf wel verder ga regelen, via een andere VW dealer of PON.
Aangegeven direct de auto op te komen halen en helemaal klaar er mee te zijn.
Terwijl ik lopend onderweg was naar m'n dealer wordt ik gebeld door de VW manager, die was nogal geschrokken van m'n mail. Ik was te laat met opnemen dus had hij een voicemail ingesproken. Hij had begrepen dat ik m'n auto zou komen ophalen maar ... de subwoofer moest nog weer terug gebouwd worden want die hadden ze verwijderd om te testen of er een of meerdere storingen door veroorzaakt worden. "Uw auto staat om 13:00 uur klaar".
Ook gaf de man aan een gesprek met me te willen over de gang van zaken.
Fuck it ... ik ben al (lopend) halverwege dus ja, dan maken ze die auto maar af terwijl ik een gesprek met die man heb.
Ik heb toch aangegeven een weekend weg te moeten en juist daarom vervoer nodig te hebben?
In het gesprek met de beste man maar even duidelijk toegelicht waarom ik pissig ben. Vraagt 'ie ook nog doodleuk "hoe nu verder?".
Schijnbaar lezen ze daar niet zo goed. Ik had duidelijk aangegeven geen vertrouwen meer in ze te hebben en de rest zelf te gaan regelen via een andere dealer en/of de importeur.
Ondertussen wordt m'n subwoofer terug geplaatst en ook wordt er nog netjes een beetje benzine getankt voor de KM's die hun er mee gereden hebben om te testen.
De man geeft aan toch nog een volledige scan te willen doen op de auto. Zo weet hij zeker dat de auto storingsvrij met mij mee gaat en tevens wil hij met deze gegevens nog gaan brainstormen met z'n eigen techneuten en met PON.
De enige fout die ze echt hebben kunnen vinden en ook opgelost hebben is de navigatie, in de mei 2015 uitgave zit dus echt een bug, oude versie (november 2014) er weer op en dat is weer opgelost.
Verder hebben ze geen storingen waargenomen en ook bij de laatste keer uitlezen is de auto 100% storingsvrij.
De manager zal me deze week nog bellen nadat hij met z'n techneuten en de importeur contact heeft gehad.
Ik denk bij mezelf, zie maar wat je doet, het boeit me niet meer en dus verlaat ik z'n kantoor en wil weg rijden.
Omdat ze van alles en nog wat hebben lopen klooien wil ik ff de sound instellingen van het infotainment weer terug zetten en raad wat ...
Omdat ik al in tijdnood zat ben ik maar gegaan en zowaar, na een KM of 5 schiet de melding weg en werkt alles weer.
Dus nog steeds spookmeldingen/storingen.
Vandaag maar eens ff contact met PON opnemen, zien hoe het dan verder gaat lopen.