Dectane koplampen.

Ik heb de afgelopen week de Dectanes bij de verwarming gelegd en uit nood rondgereden met m'n originele H4 koplampen, tjongejonge wat een ergernis zeg die H4. Ik vond het toch wel zonde om die Dectanes weg te doen, ze zien er gewoon erg strak uit.
Afijn, de Dectanes zijn weer kurkdroog en heb ze er gistermorgen weer ingezet en het lijkt er op dat het nu een stuk beter gaat, ik heb nog geen condens oid kunnen ontdekken. Zal het dan eindelijk goed gaan? ;)

Re: Dectane koplampen als vissenkom?

Ik heb de afgelopen week de Dectanes bij de verwarming gelegd en uit nood rondgereden met m'n originele H4 koplampen, tjongejonge wat een ergernis zeg die H4. Ik vond het toch wel zonde om die Dectanes weg te doen, ze zien er gewoon erg strak uit.
Afijn, de Dectanes zijn weer kurkdroog en heb ze er gistermorgen weer ingezet en het lijkt er op dat het nu een stuk beter gaat, ik heb nog geen condens oid kunnen ontdekken. Zal het dan eindelijk goed gaan? ;)

Haha, lekker gevoel van 'waar de &#/$&$! Is mijn licht gebleven?!' ?:p
Maar ik hoop voor je dat het goed gaat! Zou idd zonde zijn om die lampen weg te doen;)

VW  6R  1.2TDI 
Vandaag m'n auto weer gewassen en was wel benieuwd of mijn lampen nu beter bestand waren tegen het klusje. Zo veel mogelijk de koplampen ontzien met de hogedruk maar het heeft niet geholpen, de binnenkant is weer voorzien van waterdruppeltjes, waar het weg mag komen, geen idee.
Ik ben nu dus helemaal klaar met de Dectane koplampen en doe ze in de verkoop. Wie ze over wil nemen mag een bod doen, alles werkt verder perfect, behalve problemen met vocht.
Ik hoor het wel.

Graafie is zijn koplampen kwijt aan mij, ik ga de koplampen volgende week voorzien van Gore ventilatie pluggen, we gebruiken die op t werk ook best veel voor electronica in IP65 waterdichte behuizingen (ze zitten overigens ook op de behuizing van het motorstuurapparaat van de polo) , eens kijken of dat helpt.

De koplampen van Graafie zitten er in, ik heb de drie ontluchtingsdopjes (deze zijn open dus kan en vochtige lucht in de koplampen komen) dicht gekit. Aan de achterzijde heb ik op iedere koplamp een gore ontluchtingsmembraan geplaatst. ik heb een 6mm gat geboord en daarna de dopjes er in geklikt.

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture2016-2012-12-03-272.jpg

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture2012-2012-12-04-273.jpg

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture2013-2012-12-04-275.jpg

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture2014-knipsel.jpg

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture2015-2012-12-03-269.jpg

vooralsnog heb ik nog geen zichtbaar vocht in de koplampen, ik ben benieuwd hoe ze zich de komende dagen gaan houden met dit regenweer.

Laatst bewerkt door een moderator:
vanmorgen toen de auto koud op de oprit stond waren de koplampen nog vocht vrij, nadat ik na het werk gereden ben zat er toch een waas met condens (geen druppels) bij de knipperlichten, de rest van de koplampen waren wel droog.
nu ben ik benieuwd of het hierbij blijft / beter wordt / of erger wordt.

peterbaarlo-albums-privacy-shades-picture2018-knipsel.JPG

maar ze staan wel mooi!!

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!