Ik was gister in Essen op de Motorshow en daar had dectane een leuke stand Ze maken zeker mooie lampen
Heb je toevallig ook nog hun achterlichten voor de Polo 6R gezien? Zo ja, wat vond je ervan zo in het echt?
Volkswagen
Up!
1.0 60pk
Ik was gister in Essen op de Motorshow en daar had dectane een leuke stand Ze maken zeker mooie lampen
@graafie:
Nou, vertrouwen is wel een groot woord. Maar ik ga het nog een keer proberen. Ik vind die koplampen zoveel mooier dan de originele H4 koplampen van mijn Bluemotion, en wil mijn speciaal gekochte probleemloze Pilot Xenon set ook wel graag blijven gebruiken. En daarvoor heb ik wel een koplamp met lenzen nodig, want ik vind het niets om die in een reflector koplamp te plaatsen.
@peterbaarlo: ik heb er ook Xenon in, maar als je die er weer uithaalt en de originele H7 lamp terugplaats dan is alles toch gewoon weer zoals origineel geleverd?!
oei oei, daar komt de levertijd belofte van dectane weer... ga er maar vanuit dat het wel eens een maandje langer kan duren.../QUOTE]
Ja, na alle eerdere berichten verwacht ik ook dat het wel wat langer kan gaan duren.... Maar ik wacht vooralsnog wel even af.
Ze zijn in ieder geval wel heel erg snel en netjes in hun reacties per e-mail, dat dan weer wel...
oei oei, daar komt de levertijd belofte van dectane weer... ga er maar vanuit dat het wel eens een maandje langer kan duren.../QUOTE]
Ja, na alle eerdere berichten verwacht ik ook dat het wel wat langer kan gaan duren.... Maar ik wacht vooralsnog wel even af.
Ze zijn in ieder geval wel heel erg snel en netjes in hun reacties per e-mail, dat dan weer wel...
Waarom wacht je dan niet op de upgrade van de Dectane koplampen? Wat ik heb begrepen (volgens onze duitse forumleden) is dat Dectane nu bezig om ze zo te maken dat je ze ook normaal af kunt stellen met stelschroeven net als de normale koplampen. Alleen de levertijd.......................
@graafie:
Ze hebben ze nu niet op voorraad. De vervangende lampen die ik ga krijgen zullen uit de nieuwe serie die (hopelijk echt) eind januari komt, zijn...dus met aanpassingen (ook al heeft de Dectane man niet gezegd welke aanpassingen precies).
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.