Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Nah 3/8 van de velg denk ik.

Me autoradio is binnen!!
Morgen even uitpuzzelen, hoe ik hem ga inbouwen/installeren. Als ik al die kabels zo zag haha.
Dan keek ik al met één oog richting Purmerend@Johan :lol:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Dekker zei:
Nah 3/8 van de velg denk ik.

Me autoradio is binnen!!
Morgen even uitpuzzelen, hoe ik hem ga inbouwen/installeren. Als ik al die kabels zo zag haha.
Dan keek ik al met één oog richting Purmerend@Johan :lol:
Zojuist even gekeken.. Johan ik heb toch echt je hulp nodig :roll: .. (heb je al sms gestuurd)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

nee geen aansluit foutje, alles is plug en play, maar in de rode + draad zit een weerstand, aan de ene kant heb ik spanning, na de weerstand nietmeer. als ik dit repareer heb ik wel spanning weer op de radio unit maar doet nogsteeds niets!

massa en gele + zijn oke, zekering zit iig niet uitwendig van de radio en ik ga hem niet zomaar open maken.. laat de verkoper dit maar oplossen!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Zojuist reactie gehad van verkoper.

''
hallo! dat is heel vreemd. ik zou je willen vragen om langs een halfords oid te gaan om de radio daar eens te testen door hem bij hun aan te sluiten. de radio heeft net voordat hij naar jou is gegaan nog bij mijn collega in de auto geweest. daar werkte hij gewoon 100%. het kan zijn dat het aan jou bekabeling ligt in de auto. dus voordat je aan alle kanten gaat roepen dat de radio niet goed is zou ik dat allemaal even nakijken. ik ben voor mijn werk naar duitsland tot volgende week donderdag. mijn collega waar de radio in zat zit ook op 't forum: c-bbs is zijn naam. advies dus: even bekabeling van je auto controleren en vergelijken met de radio, en even langs een zaakje gaan waar je hem kan testen. succes. gijs.
''

Ik ga zodirekt dan wel even langs halfords en zal het proberen.
Maar wat zou er mis kunnen zijn met bekabeling van mijn auto? :roll:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Goed nieuws. Zojuist even langs ''Otosam''(Rabbit Carshop@Purmerend) gereden.
Daar deed ie het gewoon, hij heeft alleen een stekker helemaal opnieuw gemonteerd.. want hij vond het er niet uitzien.. zojuist even op de losse hand in me auto geprobeerd, werkt gewoon..

Dus binnenkort even monteren + bt module Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!