Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

starsky zei:
Voor de rest nog plannen dan?
Mwah.. nog steeds die radio, maar komende maand heb ik daar zeker geen geld voor ivm
- Kermis Volendam
- Kermis Ilpendam (Eigen dorp)
- Vakantie Curacao (Reis+Hotel kost me niks) alleen de uitgaven daaro. ;)

Voor de rest, eigenlijk niet zo heel veel meer mee bezig. Ik zat nog te twijfelen voor chiptuning naar 100 pk enzo. Dat zou dan bij JD uitkomen op 500-600 euro.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

velg2z-1.jpg

velg1-1.jpg


Even fotos ervan gemaakt.. niet echt duidelijk. Maar dan hebben jullie er een beeld bij.

Ik zit te denken om even naar http://www.velgenexpert.nl/ @Amsterdam te gaan.
En het even te laten bekijken en vragen.. wat ze kunnen doen enzo.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

ReneeKlo zei:
Ik ben daar al eens geweest. Het is een heel klein hokje waar 2 man niets anders doen dan velgen repareren. Ik weet zeker dat ze deze schade voor je kunnen maken. Reken op 70 tot 100 euro.
Tja das nog een aardige hoop centen. Gister zei johan me al namelijk dat je voor 110 euro een nieuwe hebt.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

ReneeKlo zei:
110 euro valt me erg mee voor een nieuwe. Als je dat doet dan heb je iig ook een LM velg voor je reservewiel ;)
Precies. Maar momenteel ivm aankoop van autoradio + feestweken hiero. Even geen geld ervoor, maar zo te zien, valt de schade nog wel mee aan de velg. Dus anders misschien begin zomer volgend jaar ofzo.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Stoeprandschade heb je al snel. Als je ff niet oplet is het in een mum van tijd gebeurd.
Als je pas nieuwe rims hebt is het zeker even zuur, maar geloof me, het gaat waarschijnlijk nog vaker gebeuren. Zeker als je je wagen als dayly driver gebruikt.
Uiteraard wil iedereen zijn / haar wagen zo goed mogelijk uit laten zien, maar stoeprandschade is vaak moeilijk te voorkomen. Ik heb me erbij neegelegd dat ik geen perfecte velgen onder mijn wagen kan hebben, omdat ik m dagelijks gebruik.
Ik zou er dus niets aan doen, maar dat is ieder zijn eigen mening.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!