Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ah ok, dat is dan iets om te onthouden voor als ik aan de slag ga.
Denk dat ik zelf gewoon alleen een speaker erin zet, misschien 2 of 3 weg, weet alleen niet of dat wat is, en eerst die bepaalde ringen maar eens zien te regelen.

Maar je had het over inbouwen, waar zou dit evt zijn ?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

omulder zei:
Ah ok, dat is dan iets om te onthouden voor als ik aan de slag ga.
Denk dat ik zelf gewoon alleen een speaker erin zet, misschien 2 of 3 weg, weet alleen niet of dat wat is, en eerst die bepaalde ringen maar eens zien te regelen.

Maar je had het over inbouwen, waar zou dit evt zijn ?
Heeee!! Bedankt jongens voor offtopic :twisted: .. haha
Omulder, Johan woont in Purmerend.. daar zou ie het dan evt. voor je kunnen inbouwen ;)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Dat is niet echt om de hoek........
Ga vanavond een op die site kijken waar jij je speaker heb gekocht, misschien hebben ze ook iets leuks voor mij, is nieuwe voorspeaker nu ook aan te raden of heb je die nog origineel ?
Dan nog wat, had jij geen speaker ringen nodig voor achter, zo ja waar heb je die vandaan ?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

omulder zei:
Dat is niet echt om de hoek........
Ga vanavond een op die site kijken waar jij je speaker heb gekocht, misschien hebben ze ook iets leuks voor mij, is nieuwe voorspeaker nu ook aan te raden of heb je die nog origineel ?
Dan nog wat, had jij geen speaker ringen nodig voor achter, zo ja waar heb je die vandaan ?
De voorspeakers van mij zijn gewoon nog orgineel.. en voor zover ik weet.. heb ik achter geen speakerringen.. :arrow:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Okay, misschien dat het bij dat model niet meer hoefde, ik weet dat ze er bij de n9 wel in moeten anders kunnen de ramen achter niet helemaal open.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

ramen kunnen achter sowieso nooit helemaal open, bij dekker zitten er geen ringen tussen, dit was bij zijn speakers niet nodig.. dus is dus afhankelijk van de inbouwdiepte van je speakers!!

over de voorspeakers gesproken, als je een 2 componentenset gaat bestellen zou ik voor + achter vervangen omdat je anders alleen mooi geluid van achter hebt en dat wil je juist van voren hebben!

als je kiest voor een 2 of 3 wegsysteem in 1 speaker kun je de originele laten zitten, die klinken (bij mij althans) nogsteeds prima!

ik heb eventueel nog een splinternieuw composetje voor je liggen van Hifonics 125watt RMS! voor in je achterdeuren, voorin passen ze niet ivm te grote inbouwdiepte en ik wil zelf alles van audiosystem gaan kopen!

ik hoor het wel!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Heb de auto ook net en heb de ramen achter nog niet echt geopend ;)

Maar ga toch voor een 2/3 weg systeem in 1 speaker, maar achter maakt de diepte dus niet uit, of weet jij precies welke diepte erin pas ? En ik begrijp dus ook uit je verhaal dat ik helemaal geen ringen nodig heb achter, klopt dat ?
Ik heb namelijk niet de zelfde auto als Dekker maar zo eentje als dat die had, met die ronde koplampen en dan een 5 deurs.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

diepte maakt wel wat uit,
niet voor t raam,
maar als je een te dikke speaker hebt plakt de magneet aan je deur.
en dat gaat ten nadele van het geluid.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

ja, ik heb ze er vandaag ook even los overheen gelegd maar vond het helaas niet zo mooi staan, ze komen er echt bovenop te liggen ipv dat ze over de bestaande opstaande rand heenvallen.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Chrome-ringen op middenpaneel.. zijn er inmiddels vanaf, eergister tijdens het ''configureren :lol: '' van de airco.. viel de linker eraf, toen heb ik gelijk de middelste en de rechter er ook vanaf geschoven.

Denk dat ik ze eraf laat. :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!