Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Strider1985 zei:
Wanneer komt er een mypolo meeting

Dat lijkt mij ook wel leuk Big Grin

Mooie foto... Was ook een mooie dag toen je deze nam, of niet Big Grin?
Het was zeker een mooie dag, misschien wel de mooiste van het jaar tot nu toe Stick Out Tongue ..

Een dag later gingen we nog een keer over zo'n weggetje.. zonder dan zo'n een hoge zandbult in het midden.. en het was windstil,, je raad het al denk ik.. enorme stofwolken.. die er wel ff ruim een minuut bleven hangen... en ik reed toen ook toevallig langs een man die ze hond aan het uitlaten was daaro :lol: die had even dat weekend stoflongen denk ik..

*Oja, en me hele achterkant van me auto was beige :twisted: *
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Haha, arme man met hond Stick Out Tongue

En ik geloof graag dat je auto van de achterkant beige was ;).

Maare, gezien de vraag naar een meeting groter en groter wordt... admins ;)?? K weet wel een mooie locatie ;) (ben woonachtig op een recreatiebedrijf ;)).
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

als je iets goeds wil, koop dan geen pioneer, en ook niet iets met een mechanisch front.
2 dingen die mij heeeeeel slecht bevallen zijn.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

pioneer slecht geluid 3stuks gehad.
pioneer 1x kantelfront te barsten,
3 weken na garantie geen vergoeding.

ik heb vanaf het begin al een jvc in bezit,
die heb ik veeeeel beter geluid mee.
heb m gebruikt nieuw in me eerste polo.
toen om te testen in me vrachtwagen of het niet aan de boksen lag,
lag aan de radio.
daar is toen een 2ehands pioneer in gekomen,
die wa net zo ruk,

andere vrachtwagen gekregen zelfde verhaal,
toen had ik op een aanbiedingdag een nieuwe p85bt gekocht,
omdat de jvc die ik wou hebben was uitverkocht,
en de pioneer nagenoeg hetzelfde kon.
maar helaas is t geluid ruk,
en t kantelfront stuk nu.
enkelt de bleutooth was ik goed over te spreken.
die liet zien op t display als je een gemist oproep hebt.

oftewel,
t lijkt wel alsof pioneer gemaakt is om stuk te gaan eens in de zoveel tijd.
iets waar ik bij me jvc kd bt1 nogsteeds geen last van heb,
en t is al de 3e auto waar ie in zit, ding is 6jaar oud!
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ik heb er nu sinds een tijd een Pioneer FH-P80BT (dubbel din) inzitten en ik ben erg tevreden over de functionaliteiten en geluid in combinatie met me pioneer boxen!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

wat betreft geluidskwaliteit tussen pioneer - jvc ga ik toch echt voor pioneer... zeeer veel meer afstel mogelijkheden, wellicht heb je dat niet helemaal goed gedaan dan, of een model gehad met te weinig functies! en mn ouders hebben al jarenlang een pioneer (een van de eerste met mp3 ondersteuning) prima geluid (beter dan hedendaagse jvc's die ik op mn werk inbouw) en werkt nogsteeds prima!

maargoed dit is lekker offtopic Stick Out Tongue maar zo zie je maar hoe de meningen verdeelt zijn! Big Grin
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Maik zei:
Wordt veel extra werken Dekker Stick Out Tongue
Hehe, inderdaad.. zou ik graag willen. Alleen het probleem is, dat is niet mogelijk bij me baas :lol: ..

En ik heb momenteel ook wat andere dingen voor te sparen, dus opzich kan de radio ook wel even wachten :roll: :( ;)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Hmmm apart, ik heb in mijn vorige auto een pioneer radio gezet met MP3 ondersteuning (normaal formaat, niet 2DIN) en geluid dat eruit kwam was perfect.... Nooit problemen mee gehad.

Maareh, puur uit nieuwsgierigheid... Zijn jullie met dergelijke (duur/luxe ogende) radios niet bang voor inbraak in de auto? of zijn bij die 2DIN dingen ook de frontjes verwijderbaar?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!