Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Tim zei:
Dekker zei:
Ooh, je bedoelt gewoon een diepe velg zeg maar.
http://i264.photobucket.com/albums/ii17 ... t/bbs1.jpg

zoiets als dit.

Hallo Dekker,

Zijn dit de BBS Lemans ofniet?
Wel erg dikke wielen!


Gr Tim
Ja dat zijn ze ook.. Ik heb deze;

1000079q-1.jpg
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Dekker zei:
Tim zei:
Dekker zei:
Ooh, je bedoelt gewoon een diepe velg zeg maar.
http://i264.photobucket.com/albums/ii17 ... t/bbs1.jpg

zoiets als dit.

Hallo Dekker,

Zijn dit de BBS Lemans ofniet?
Wel erg dikke wielen!


Gr Tim
Ja dat zijn ze ook.. Ik heb deze;

1000079q-1.jpg

Hallo,

Ja erg netjes man! Waar heb je ze besteld, want dan kan ik gaan kijken voor BBS Lemans 18 inch! Kan ik dan 8J pakken met et 35 ofso? Of moet ik dan echt voor de 7/7,5 J gaan?

Wil erg graag 18 inch, maar wil ik wel verzekerd van zijn dat hij niet aanloopt ook niet als er iemand/iemanden bij zitten en bijv met insturen...

Sorry voor de vele vragen, maar wil wel zekerheid hebben haha

Alvast bedankt weer


Gr Tim
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Maik zei:
Ik kan ook niet wachten tot je ze eronder hebt liggen. Nu maar hopen dat het snel mooi weer wordt in de hoop dat dat je over zal halen om ze eronder te leggen
Woensdag eerst maar even me auto bij de garage zetten voor een nieuw voorruit.. :? .. dikke barst in me raam, heel bizar.. kut snelweg

en binnenkort even eibach sportline veren bestellen.. ik zit alleen nog tikkeltje te twijfelen tussen 45-50 of 30-35mm.

Haal me is over, welke ik moet nemen.. 30-35 heeft zo zijn voordelen, kwa meerdere personen in de auto. Wat nog wel is af en toe van toepassing is.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Hi, ik heb zelf een verlaging van 35 mm rondom van Eibach. Bevallen mij super, en heb ook regelmatig 2 op de achterbank zitten. Je houdt comfort en een betere wegligging, ook met 2 personen op de achterbank :).
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Ik heb zojuist afgelopen weekend Eibach Sportline setje besteld.
En ik had ze even gemaild, hoe het zat met welk setje mm. Of ik niet moest kiezen tussen 45-50 of 30-35.

Ik kreeg het volgende teruggestuurd;

Bij de Sportsline set kan je niet kiezen, ze hebben 1 set voor diverse motorvarianten, aan de hand van de motor die er in ligt zal de verlaging aan de voorzijde 45 tot 50mm zijn en voor de achterzijde 30 tot 35mm.

Het lijkt mij, alsof dit niet mooi staat.. :roll: kan iemand me ff verduidelijken, waarom dit is?

:|
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

je auto zal iets voorover staan.
heb je iets in je kofferbak zitten,
een geluidsinstallatie oid,
dan staat je auto weer recht.
t is een keuze voor veren die jezelf overweegt.
je auto word iets lager maar niet stugger.

meestal zakken veren nog wel iets na,
dus 45/50 kan ook 50/55mm worden.
en 35/40 dus ook.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Veren zijn binnen! Binnenkort snel met Johan een datum prikken en dan gaat het volgende erop:

Bbs Le mans 17''
Eibach Sportline Verlagingsveren
Xenonverlichting (gaat er ook weer in, na lange tijd) ! :roll:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

haha, maik schiet weer eens door Big Grin
ga jij nou eerst zelf maar eens zorgen dat je votex-parts erop komen he!! Stick Out Tongue

dikke bak hoor Peet, met plezier aan gewerkt Big Grin
wat ik wel ff zou doen alsje hem vd week gaat wassen/poetsen is ff je POLO en TDI van de achterklep plukken :) heb je kentekenreclame al voor je weggehaald.. dus nu de finishing touch nog!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan zei:
haha, maik schiet weer eens door Big Grin
ga jij nou eerst zelf maar eens zorgen dat je votex-parts erop komen he!! Stick Out Tongue

dikke bak hoor Peet, met plezier aan gewerkt Big Grin
wat ik wel ff zou doen alsje hem vd week gaat wassen/poetsen is ff je POLO en TDI van de achterklep plukken :) heb je kentekenreclame al voor je weggehaald.. dus nu de finishing touch nog!
Nogmaals bedankt Johan,
Ja dat was ik al een tijdje van plan.. ff fohnen, eraf halen... ff lijmresten wegpoetsen en voila.
Ben na dit weekend.. 4 dagen vrij, dus dan ga ik dat even doen :) !

Hier nog wat fotos, die johan voor me had gemaakt';





 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan zei:
haha, maik schiet weer eens door Big Grin
ga jij nou eerst zelf maar eens zorgen dat je votex-parts erop komen he!! Stick Out Tongue

dikke bak hoor Peet, met plezier aan gewerkt Big Grin
wat ik wel ff zou doen alsje hem vd week gaat wassen/poetsen is ff je POLO en TDI van de achterklep plukken :) heb je kentekenreclame al voor je weggehaald.. dus nu de finishing touch nog!

Jaja ;) moet even nog even een betaalbare voorbumperspoiler vinden. Nee je Polo ziet er super uit hoor dekker! Zelf een beetje tevreden over je verlaging, is het laag genoeg?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Maik zei:
Johan zei:
haha, maik schiet weer eens door Big Grin
ga jij nou eerst zelf maar eens zorgen dat je votex-parts erop komen he!! Stick Out Tongue

dikke bak hoor Peet, met plezier aan gewerkt Big Grin
wat ik wel ff zou doen alsje hem vd week gaat wassen/poetsen is ff je POLO en TDI van de achterklep plukken :) heb je kentekenreclame al voor je weggehaald.. dus nu de finishing touch nog!

Jaja ;) moet even nog even een betaalbare voorbumperspoiler vinden. Nee je Polo ziet er super uit hoor dekker! Zelf een beetje tevreden over je verlaging, is het laag genoeg?
Ja ben tevreden over de verlaging, misschien ligt ie nu ook wel iets lager omdat me achterbak/bank helemaal vol ligt met zooi (stalen velgen,veren etc)..

Maar ben zeer tevreden met resultaat ;)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

ziet er strak uit, alleen dat sprietje op het dak vind ik toch echt afsteken. Ik ben toch blij dat ik een mooi haaienvinnetje op het dak heb staan. gister de polo gewassen en gepoetst dus dadelijk even met de fotocamera op pad:)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!