Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Even met autowax de lichte krasjes wegpoetsen. Ik had tijdens het verwijderen van de logo's ook een paar mini krasjes, maar daar is nu niks meer van te zien nadat ik de achterklep had afgenomen met turtlewax.

Je velgen zien er super uit! Had ook een tijdje 16" BBS velgjes op het oog, vind t mooi staan onder je polo!
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Strider1985 zei:
Even met autowax de lichte krasjes wegpoetsen. Ik had tijdens het verwijderen van de logo's ook een paar mini krasjes, maar daar is nu niks meer van te zien nadat ik de achterklep had afgenomen met turtlewax.

Je velgen zien er super uit! Had ook een tijdje 16" BBS velgjes op het oog, vind t mooi staan onder je polo!
Heb je het met deze afgenomen?
ShowProdImgLarge.ashx
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Nee... Met deze:

turtlewax.gif


En dan de kleur blauw, komt het meest overeen met mijn kleur Polo. Scratch remover heb ik nooit gebruikt, maar misschien kun je even advies inwinnen bij Halfords. Mij adviseerde zij deze en ben blij met het advies :)

(enne die chipstick die gebruik ik nooit, vindt t net zo'n lippenstift, en dat werkt niet vliegt er zo weer af, maar de wax is super)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

verdorie, issie in limburg kom je nog niet eens een kopje koffie drinken bij me?
Ikke zit nou bij jou om de hoek, in purmerend:)

Wel een gave foto trouwens, welk plaatsje heb je die geschoten?
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

mazzel dat je uitlaat er nog onderzit met die gigantische spoorvorming daar Big Grin :lol:
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

@Johan, nee.. ik dacht ik ga ff via een landweggetje rijden, want ik was een stukje verkeerd.. verder als dit kon niet.. dat middenstuk werd hoger en hoger Stick Out Tongue..

@Polobas, uhmm vlakbij Schimmert in de velden, Zuid-Limburg.

@Dio,Maik,, ik reed een stukje verder en toen voelde ik hem aanlopen hoor :roll: , dus dat werd hem maar ff in ze R zetten :lol:

Wanneer komt er een mypolo meeting :!: :?:
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

@ Dekker, Die MYPOLO meeting lijkt me een geweldig idee, kunnen we elkaars polo's eens in het echt bekijken ipv alleen via foto's op t forum :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!