Dekkers Polo 9N3

Re: VW POLO 9n3 van Dekker

afneembare frontjes bij 2 din zijn er tog alleenmaar van JVC???
of zijn er ook nog andere merken die dat inmiddels hebben?
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK (VDA tuning 248PK 416NM) 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Dat gaat hem niet worden.. vertrouw hem niet, totaal geen fotos.. hij zegt dat ie geen camera heeft :roll: ..

Maar heb nu iemand anders en die verkoopt hem voor 350 euro. alleen exclusief GPS Kabel (Zit te ver weggewerkt in ze auto). Die klinkt vertrouwt.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Haha oke,.. Ik vertrouw ook eerlijk gezegd, ook niet zo heel snel mensen op marktplaats.. beetje achterdochtig :lol: ..

Mwah misschien met 1 of 2 vrienden, kijken of die radio wat is ;)
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Hallo,

Ik heb net even alle verhalen gelezen en foto's bekeken en ik vroeg me af hoe de
achter deuren nou zijn geworden met de speakers er in, ik heb namelijk net een Polo 9N gekocht en wil achter ook speakers hebben, maar geen idee hoe ik alles moet los halen.
 
Re: VW POLO 9n3 van Dekker

Johan,

Ik woon zelf in de omgeving van R'dam.
Na het bekijken van dit topic was ik benieuwd hoe het eind resultaat eruit zag, heb dan
wel een ouder model maar hier zag ik dat het een 2 weg systeem was en ik wilde graag zien waar de tweeters zaten.
Ik wil het wel zelf gaan doen, dus ik moet even kijken hoe het werkt met een nieuw topic ben namelijk net nieuw hier Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!