Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij ons staat er nu een algemeen gemiddelde op van 8,2. Er wordt meestal wel rustig mee gereden door de vrouw. Ik rij er ook rustig mee, en geef af en toe is goe gas. Als ik een rit sportief rijd, kom ik voor die rit op een 11 a 12 liter. Maar ik moet maar 220 paardjes eten geven heVerbruik na het chippen is wel wat omhoog gegaan. Zie nu gemiddelde van 11,5l/100km op dashboard. Is natuurlijk niet meer dan logisch, de motor jaagt er serieus wat benzine door als je vermogen vraagt. Gemiddelde zakt wel snel als je terug wat rustiger gaat rijden.
Je had toch al een catchcan? Is dit een upgrade of een toevoeging?
Eddy! Jou had ik net nodig, haha. Ik ben op zoek naar een FMIC voor mijn FR (1.9 TDi). Ik heb nu een SMIC, ik zag dat jij ook overgestapt was naar een FMIC op je ibi. Welke en waar heb jij die besteld en wat heeft ie je gekost?
Daar was ik al bang voor. Dat gaat mijn portemonnee niet leuk vinden aangezien ik ook een grotere turbo wil.
@eddyfr mooie updates! Zijn dat de R8 coil packs? Zou je mij kunnen uitleggen wat de toegevoegde waarde is? Zat hier zelf ook voor te kijken voor mijn GTI, een grotere vonk en hogere betrouwbaarheid is wat ik hierover kon vinden maar dat werd niet echt bevestigd. Moet je dan ook andere zaken aanpassen zoals de bekabeling?
@eddyfr mooie updates! Zijn dat de R8 coil packs? Zou je mij kunnen uitleggen wat de toegevoegde waarde is? Zat hier zelf ook voor te kijken voor mijn GTI, een grotere vonk en hogere betrouwbaarheid is wat ik hierover kon vinden maar dat werd niet echt bevestigd. Moet je dan ook andere zaken aanpassen zoals de bekabeling?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.