Thx, extreem is voor iedereen anders eh. Aanpassen van de turbo, kop of installeren van een mechanische sper dat beginnen al extreme updates voor mij te worden
![MrGreen :mrgreen: :mrgreen:](https://www.ds3spirit.com/images/smilies/smileys-mrgreen.gif)
Ik doe deze updates enkel om de zwakke punten eruit te halen. Mooi voorbeeld zijn ook de originele draagarmrubbers, iedere WRC op een stage 1 map rijd die blijkbaar zo aan flarden. Dat er vermogenwinst aan mijn updates vast gekoppeld is, is mooi meegenomen. Maar het is niet de bedoeling om het uiterste uit een k04 turbo te halen. Qua driveabilty is de WRC er echt een pak op vooruit gegaan vergeleken met origineel. En voor de rest: "It's all in the tune". 300pk is ook maar een piek gemeten op de testbank. Ik weet niet in hoeverre tuners de WRC al op de baan hebben getest om temperaturen te controleren, maar de originele IC is echt veels te klein om dan nog maar van de uitlaat te zwijgen...
Heb ik jou trouwens gesproken tijdens de laatste meeting in Gent?