Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
precies chinees voor mijEven de todo list aangepast. Helaas nog steeds aan het wachten op de 42dd catch can. Er komen later ook nog plasma coils in de WRC en ga een fluidampr monteren om eens te testen. Vriend van mij heeft de runnerflap delete van APR op z'n tfsi gedaan. Zou ik graag ook nog doen, maar is nogal een zware klus.
Tractie is ook in orde zelfs met dit bagger weer. Laat zelfs de esp en asr opstaan, voelt allemaal perfect aan (inclusief de knallen). Al kan het bochtenwerk natuurlijk wel een pak beter met een andere ophanging. Andere bandjes gaan ook wel helpen, ben de dunlopjes ondertussen wel beu en ben aant kijken voor een michelin ps of een goodyear asymmetric.
Ik heb de Goodyear Eagle Asymmetric 2 nu een jaar er onder liggen en ben erg tevreden, vooral op droog wegdek. Wegrijden op sneeuw had ik wel iets meer van verwacht, remmen gaat dan wel weer goed. Michelin PS was niet beschikbaar voor mijn 16 inch velgen.
205/45 R16Welke bandenmaat heb jij eronder (assymetrics)?
Klinkt heel goed. De onze is nog maagdelijk standaard...mssch na de zomer naar 300 paardjes. Zal wel onze max worden. Wil er ook niet teveel centjes inpompen. Is voor iedereen natuurlijk anders. Gelukkig maar! Anders hadden we allemaal t zelfde gerief he.
Morgenvroeg gaat onze binnen voor een oliewissel, wegens teveel Sludge ( geel dun papje aan de oliedop) en dat al na 8500km! Vind ik wel erg snel. Hij word soms enkele dagen niet gebruikt, maar de andere dagen doet hij toch 70km per dag. Is toch niet kort,kort. Zou condens niet mogen. Garage had toch ook liever de olie eraf. Ook al kan t volgens dieteren geen kwaad. Ik laat er alleszins geen longlife meer opdoen. Gewoon 1 keer per jaar een wissel. Zal zeker niet slechter zijn. Gaat hij ook normaal gezien minder olie verbruiken. Nu op 8500 km 1 liter bijgevuld en staat nu in t midden vd markering. Valt mee, maar vind ik teveel.
Voor de rest een wolf(je) in schaapskleren Nog geen spijt van de aankoop gehad.
Net oliewissel gekregen. Nu eens benieuwd of de dop proper gaat blijven. Was wel aangenaam verrast door de prijs (olie,filter,dichting en werkuren) 144 euro betaald. Vind ik schappelijk voor vw. Bij citroen betaalde ik vroeger al meer!Hmm idd vreemd, de mijne staat meestal ook 4-5 dagen stil en dan int weekend crossen. Catch can zit met dit weer ook snel vol met vocht en rommel maar nog geen sludge gezien aan de dop. Verstandig om de olie nu direct te vervangen en doe er maar lekkere 5W40 505.01 op, gaat ie idd ook minder verbruiken.
Rustig rijden in een WRC?Gemiddelde zakt wel snel als je terug wat rustiger gaat rijden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.