eddyfr :: 2013 Volkswagen Polo R WRC street edition

Wat is dat als ik mag vragen?

Dit zijn de achterste bussen van de voorste draagarmen. Zwarte PU bussen zijn wel 25% stijver dan de paarse. Maar de paarse worden afgekeurd op de belgische keuring (omdat het PU is), terwijl als ze zwart zijn ze het niet zien lol. Bij de APK zien ze volgens mij daar niet naar. Mijn originele rubbers krijgen wel wat te verduren met de tarox remmen en het koppel van de 2.0 tfsi.
 
TKc.jpg


Voila links originele rubber rechts powerflex.

Nu de milltek catback nog bestellen se.
 
Groot verschil toch precies..
Merk je hier ook iets van tijdens het rijden of is dit gewoon beter bestand tegen slijtage?

Voorlopig merk ik er eerlijk gezegd weinig van maar heb amper maar 10km mee gereden ;) qua comfort moet je in ieder geval niet inboeten. Dat zit eerder in het veranderen van de motorsteunen. Beter bestand tegen slijtage dat zeker! Er zijn trouwens volle originele rubbers (zelfde op de foto maar dan geen gaten in) beschikbaar bij de dealer, had ik dat geweten had ik die gepakt. Deze kan ik dan iedereen 'die een motor met wat power heeft' wel aanraden.
 
weet jij toevallig welk nummer het is. het rubber van de draagarm wat helemaal gevuld is.
of weet je van welk model auto ze af komen.

dikke bak is/wordt het. wordt alleen maar beter en netter. goed bezig !!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!