Explorator :: 2011 Volkswagen Polo Comfortline

Bedankt jongens voor de positieve comments.
Kost prijs was 750 euro incl koplampen en montage. Heb het bij Pro Car Audio in Ridderkerk laten doen en ben er heel tevreden van. Zeer vriendelijke mensen en goede service gehad.
Stuur zit er nog niet in. Ze hadden momenteel geen meer liggen en op dit moment kunnen ze er heel moeilijk aan geraken...

Lange tijd stil geweest hier, maar ik heb zeker niet stil gezeten..
Heb lang gezocht naar setje originele GTI (detroit) wielen. Ben ze dan vorige week woensdag gaan ophalen.
Bedoeling is van hier een winterset van te maken...
Nu wat denken jullie hiervan? Kunnen deze velgen er goed tegen? Paar personen raden het me af.. En zeggen dat ik beter de talladega reps pak voor in de winter (maar liever niet wat een onderhoud zeg :-()
Velgen zijn nagenoeg nieuw op een paar miniscule plekjes na, maar deze zijn al bijgewerkt met blanke lak..
Foto's volgen zsm :-)

Ja, daar vrees ik ook een beetje voor.. Maar als ze der onder komen in de winter ga ik ze wel onderhouden. :-) moesten ze dan nog croderen dan kan ik ze volledig laten opmaken :-p (mss in kleur wagen spuiten,..) :-D

Heb ook al gelezen dat er 2 types GTI velgen zijn. Deze zijn door Ronal gemaakt en zijn het recenste.. Deze zouden beter zijn als de eerdere velgen die geproduceerd zijn door een ander merk...

Viola hier een foto van de velgen toen ik thuis was.
Ben momenteel nog ah wachten op de winterbanden ( Falken Eurowinter Hs 449 in 215 40 R17)

Andere updates die ik nog wil doen deze winter zijn een Blue GT tacho inbouwen, gti stuur en evt interieur,... :-)

Ja, op fb is dat zo gemakkelijk of via instagram :-D. Op forum duurt het wat langer vooraleer het lukt, ben er niet zo handig mee en vaak niet de tijd :-p

Zo, de winterbandjes zijn toegekomen.
Het zijn dus Falkens geworden. (215 40 R17 87V)
Foto volgt zsm.. DOT code 2413 dus zijn heel recente banden. :-)
Nu heb ik de volgende vragen:

1) Iemand goede velgen producten waarmee in mijn Detroits goed kan beschermen gedurende de winter? (wax,... ed)

2) Mijn stabilisatorstang kraakt heel erg (sinds hij verlaagt is en vooral bij lage snelheden). Kan dit kwaad? Nu is hij al een keertje vervangen voor de verlaging omdat die toen ook kapot is gegaan. Mijn opinie gewoon niet sterk genoeg. Wil dus eigenlijk kijken voor iets beter. Iemand ervaringen met bepaald merken en prijzen?

3) Vind toch dat em niet laag genoeg ligt. Voor geen probleem heb nog 3-4cm draad over, maar achter ligt hij al op het laagste.
Nu er zijn verschillende opties. Ofwel potjes ed dergelijke er tussen uit (maar ben ik niet zo fan van, heeft nl een reden dat het er tussen zit) ofwel kortere veren, maar dit zou dan weer nadelig zijn voor de schokdempers...
Wat denken dat jullie het beste is? ervaringen en dergelijk ook qua comfort. :-)

goh over je verlaging, ja ik heb alle 2 de dingen al gedaan te samen, korte veren en potjes weg maja comfort -10 haha, heb nu potjs terug steken ma is comfort nog -5 :p
die potjes dat is niet zo heel belangrijk hoor, minder belangrijk dan je denkt. kortere veren is in mijn ogen ietsje gevaarlijker deze kunnen namelijk los kome omdat de maar zo klein zijn, dus als je egt eens zeer snel ergens over knalt dan kan je veer los schieten en zit je diep in de shit. maar dan moet je al heel gek rijden. als je wilt kun je altijd es meerijden met mij om te weten hoe het rijdt, maar moet wel binnen deze wee kof volgende week want dan gaat die terug in wintermodus.
dat met dat kraken ik heb ook zoiets ma dat zijn volgens mij mijn schokdempers vanvoor, vooral als je hem pas start heeft ie het fel, mss dat de olie dan nog niet visceus genoeg is ouzo zou het niet weten , en inderdaad vooral bij lage snelheden ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!