explorator
Lid
goh over je verlaging, ja ik heb alle 2 de dingen al gedaan te samen, korte veren en potjes weg maja comfort -10 haha, heb nu potjs terug steken ma is comfort nog -5
die potjes dat is niet zo heel belangrijk hoor, minder belangrijk dan je denkt. kortere veren is in mijn ogen ietsje gevaarlijker deze kunnen namelijk los kome omdat de maar zo klein zijn, dus als je egt eens zeer snel ergens over knalt dan kan je veer los schieten en zit je diep in de shit. maar dan moet je al heel gek rijden. als je wilt kun je altijd es meerijden met mij om te weten hoe het rijdt, maar moet wel binnen deze wee kof volgende week want dan gaat die terug in wintermodus.
dat met dat kraken ik heb ook zoiets ma dat zijn volgens mij mijn schokdempers vanvoor, vooral als je hem pas start heeft ie het fel, mss dat de olie dan nog niet visceus genoeg is ouzo zou het niet weten , en inderdaad vooral bij lage snelheden
Haha, nu je het zegt ja juist! Jij hebt ze allemaal al eens geprobeerd!
Zou graag eens een ritje met je doen om eens te ervaren hoe die kortere veren zijn.
Comfort is het me niet zo te doen (tenzij het erover is), maar vooral slijtage... hoor dat het super slecht is voor schokdempers, garantie vervalt,...
Maar kan dat kwaad? Klinkt gewoon niet gezond dat gekraak... denk toch dat het de stabilisatorstang is.
Olie? meest schokdempers zijn toch gas gedempt of ben ik verkeerd?