Favorieten voetbalclub

Clubloos :P. Ik vind de Eredivisie niet interessant. Volg alleen de champions league en europa league. Natuurlijk ook de wk en ek maar dat spreekt voor zich.

Ben meer een fan van F1 :twisted:

AFC Ajax :!: :!:

Afgelopen weekend, hebben twente en psv mooi punten verspeeld. Al hoewel, die klote toivonen! moeten ze ook 4 wedstrijd schorsen.
Want nu is Ajax, beetje afhankelijk van psv... door dat ene puntje.

15 mei: kampioenswedstrijd: Ajax - twente

@Dekker

We zijn niet afhankelijk van PSV, we krijgen hulp van Feyenoord. Die zullen zoveel gif in zich hebben na die afstraffing in Eindhoven (10-0) dat ze uit zijn op revanche.

Op 15 mei wordt inderdaad de kampioenswedstrijd gespeeld. Ik hoop toch zo dat het eindelijk eens gaat gebeuren, Ajax met drie sterren op het shirt.

@graafie

Die 3de ster gaat er echt wel komen! :D ondanks de feyenoord supporters hier in overvloed zijn zal AFC Ajax Amsterdam toch kampioen worden we pakken zowiezo de KNVB Beker! :)

Ben ik dan als enige voor de "Trots van het Zuiden"?
Al jarenlang trouwe supporter van Roda JC Kekrade, met seizoenskaart.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!