Favorieten voetbalclub

michaeltjeh1 zei:
Die 3de ster gaat er echt wel komen! :D ondanks de feyenoord supporters hier in overvloed zijn zal AFC Ajax Amsterdam toch kampioen worden we pakken zowiezo de KNVB Beker! :)

Jij gelooft nog in sprookjes zeker? :lol:

Roy78 zei:
Ben ik dan als enige voor de "Trots van het Zuiden"?
Al jarenlang trouwe supporter van Roda JC Kekrade, met seizoenskaart.
Haha.. supporter van die 'Kah'? Pff grootste idioot onder de verdedigers in de nederlandse competitie.

starsky,

Jij hebt als Twentesupporter wel een erg grote mond hè? :lol: :lol: :lol: Twente wordt één keer kampioen (toevalstreffer, zal nooit meer gebeuren :twisted: :twisted: :twisted:) en meteen kapsones. Bij Ajax wordt er alvast ruimte gemaakt in de prijzenkast voor de schaal en de beker. :P :P :P

@ Polootje
Tuurlijk geloven ze in sprookjes! Vooral de engeltjes...

Daar hoorde ze engelen zingen...
AJAX... AJAX... AJAX...

(Maar engelen bestaan niet!!!)

Ik ben als Ajax fan blij dat Feyenoord niet is gedegradeerd dit seizoen. Kunnen we ze het volgend seizoen tenminste weer 2 keer alle hoeken van het veld laten zien. :P :P :P Voor de Feyenoordfans zelf is het eigenlijk wel jammer dat ze niet degraderen, zouden ze volgend seizoen eindelijk weer eens kampioen kunnen worden............................van de Jupilerleague. whoehahahaha. :lol: :lol: :lol:

Dan zouden wij iig kampioen zijn, dat kan ik van Ajax niet zeggen...Ik vrees dat ook voor dit seizoen voor hun ook al gespeeld is... :lol:

Dat is precies wat mn collega Gerard ook zei. Moest er erg om lachen. Over een paar week kunnen we WEER zingen; helemaal niets! helemaal niets voor emsterdanm....

Volkswagen  Polo 6R 
Opgelt afgelopen weekend? Doelpunt van het jaar door Kah.....
Ik d8 dat hij struikelde toen ik in het stadion zat....

Eindelijk weer kampioen :P :P :P . Gistermiddag helemaal terecht gewonnen van de Tukkers :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Al met al mooi verdeeld, Twente de Beker en wij het kampioenschap. DRIE STERREN, eindelijk.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!