Favorieten voetbalclub

starsky zei:
Zeer zeker niet! Laatste half uur was Twente zeker de betere ploeg!

Alleen al als je keek hoeveel foute pasen ajax wel niet had..

Nee, Twente speelde de bal lekker rond en kon de bal makkelijk in de ploeg houden. Alle ballen op Janko. Er was er maar één die redelijk zijn niveau haalde en dat was Theo, de rest was brandhout. Al met al zijn de prijzen goed verdeeld, Twente de beker en wij de kampioensschaal.
KAMPIOENEN, KAMPIOENEN, KAMPIOENEN OLÉ OLÉ :twisted: :twisted: :twisted:

Johan zei:
haha blijft leuk, op dit soort dingen kun je altijd wachten bij het zien van zo'n topic :mrgreen:

gelukkig blijft het nog netjes hier.. waarvoor dank! :mrgreen:
Zo ben ik opgevoed hè. ;) ;) ;)

Sorry Polootje, maar weet je hoe lang we hebben moeten wachten op het kampioensschap? Zeven jaar!!!!!!!!!!! :shock: :shock: :shock: Dus laat ons ajacieden nog even genieten van dit moment. :lol: :lol: :lol:

Dit soort topics zijn inderdaad echt van die onderwerpen waarin je elkaar makkelijk op de kast kunt jagen. Een beetje jennen/opnaaien moet dan ook wel kunnen maar alles met een ;) . Al met al, het is maar voetbal hè. Dus Starsky, gefeliciteerd jongen met de beker, het is Twente gegund hoor.

Haha jullie moeten wel netjes zijn, anders is je bericht gewoon deleted en gaat het topic dicht :P (leuk man om admin te zijn :D )

maar over de winst van twente @ bekerfinale.. ze hebben het wel verdient te winnen omdat ze de betere ploeg waren, maar de laatste goal (nahja eigk de vrije trap) vond ik niet terecht!

Laatste finale heb ik helaas niet gezien, dus geen idee wie de betere ploeg was.. maar ik gok ajax gezien de 3-1 stand.. ;)

Idd Bas...als je ziet wat die gasten per jaar krijgen...en een heleboel zijn dat salaris totaal niet waard!! Ik wil ook wel een paar keer per week trainen en 90 minuten voor een wedstrijd in het veld staan voor dat geld...

Als ze nou 's op die salarissen gaan korten... :D :lol: dan hebben de clubs gelijk heel wat meer te besteden... ;)

Daar ben ik het volkomen mee eens. Het 'overkopen' van spelers is meer slavenhandel in mijn ogen.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!