Garrut98
Bekend lid
Vanwege hoge vraag start ik toch even mijn eigen topic.
Zoals ondertussen denk ik wel bekend heb ik sinds ongeveer anderhalf jaar een gigantisch mooie cup edition op de kop kunnen tikken. Met dit topic wil ik voortgang een beetje doorgeven en mooie verhalen maken. Voor mensen die hem nog niet hebben gezien zal ik onderin even wat foto's dumpen.
Plannen die ik nu nog heb zodra mijn portemonnee het toelaat zijn:
- verlagen
- double din radio erin zetten
- velgen repareren
- stoelen repareren en opvullen
- interieur opknappen
Motorisch wil ik hem zoveel mogelijk standaard houden (voor nu)
Onder ook het interieur opknappen valt het stuur. Ik merk dat sinds een aantal weken mijn stuur heel dof en viezig wordt aan de bovenkant en de zijkanten. Daar wil ik verandering in brengen. Ik ga eerst kijken of ik een setje kan scoren om het te herstellen, maar wil ook op zoek naar eventueel een nieuw stuur of opnieuw laten bekleden. Het liefst met zo'n mooi rood 12-uur streepje erop. Die zoektocht naar mijn ideale stuur gaat vanaf nu beginnen.
Ik zal jullie proberen een beetje lekker op de hoogte te houden.
Tot zondag ,
Gert
Zoals ondertussen denk ik wel bekend heb ik sinds ongeveer anderhalf jaar een gigantisch mooie cup edition op de kop kunnen tikken. Met dit topic wil ik voortgang een beetje doorgeven en mooie verhalen maken. Voor mensen die hem nog niet hebben gezien zal ik onderin even wat foto's dumpen.
Plannen die ik nu nog heb zodra mijn portemonnee het toelaat zijn:
- verlagen
- double din radio erin zetten
- velgen repareren
- stoelen repareren en opvullen
- interieur opknappen
Motorisch wil ik hem zoveel mogelijk standaard houden (voor nu)
Onder ook het interieur opknappen valt het stuur. Ik merk dat sinds een aantal weken mijn stuur heel dof en viezig wordt aan de bovenkant en de zijkanten. Daar wil ik verandering in brengen. Ik ga eerst kijken of ik een setje kan scoren om het te herstellen, maar wil ook op zoek naar eventueel een nieuw stuur of opnieuw laten bekleden. Het liefst met zo'n mooi rood 12-uur streepje erop. Die zoektocht naar mijn ideale stuur gaat vanaf nu beginnen.
Ik zal jullie proberen een beetje lekker op de hoogte te houden.
Tot zondag ,
Gert
Volkswagen
Polo 9N3 GTI Cup Edition