Pigeon
Beheerder
Ik had en heb een bearlock in me polo, slaap je toch wat lekkerder mee hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zakelijk gezien wel. Masr qua gevoell mischien wel 25000!?dr is ook wel een limiet hoe ver je moet gaan om zo'n auto te beveiligen qua kosten, is niet super veel meer waard dan de dagwaarde dus een limiet a 500 zou gegrond zijn
Zakelijk gezien wel. Masr qua gevoell mischien wel 25000!?
... alleen ik had mijn chassisnummer niet afgedekt dus het kan goed zijn dat ze nu gewoon een sleutel hebben van mijn auto moet ik NU een nieuw deurslot laten plaatsen??
Das waarhet is een blijft een polotje he franklin moet niet te gek worden
hoi kan je me die site doorsturen voor een nieuwe sleutel uiteraard, mvgJe hebt een buitenlandse site waar je het chassisnr doorgeeft en dan krijg je netjes een originele ongeleerde sleutel. Ga hier niet verder op in, wil mee lezende crimineeltjes niet helpen.
Haha dov crimineel. Voor een vriend zekerhoi kan je me die site doorsturen voor een nieuwe sleutel uiteraard, mvg
Haha dov crimineel. Voor een vriend zeker
Je hebt een buitenlandse site waar je het chassisnr doorgeeft en dan krijg je netjes een originele ongeleerde sleutel. Ga hier niet verder op in, wil mee lezende crimineeltjes niet helpen.
Ik kan je vertellen dat ik het zelf zo heb zien gebeuren....
Hahaha nice. Volgende meeting iedereen " oooh dat is die polo die gestolen was. We snappen wel waarom zo mooi etc etc. HahahVolgende meeting staat jouw naam boven aan de lijst. Dus daar kom je niet meer onderuit. Bereid je wel voor, zo'n grote groep knappe gasten bij elkaar
Ik heb dit al gedaan. Dus ze kunnen doen en laten wat ze willen maar mijn naam is er af. Politie legde me uit dat als je een duplicaat krijgt er tegenwoordig geen 1 meer op stond. Maar uit verwarring dat ik mijn auto ineens weer terug had eigenlijk vergeten te vragen hoe het dan wel duidelijk is dat het een duplicaat is? GEEN idee.Drie keer raden wat men met die kentekenplaten gaat doen. Doe in ieder geval aangifte van vermissing van de platen, dit om erger leed te voorkomen. Nu moet je nieuwe platen aanvragen, komt daar dan het cijfer 1 op te staan?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.