Laszlo
Bekend lid
Wat een vent he.. haha. Jij krijgt je eigen topic als je zo door gaatIk heb toevallig nog een hele mooie teller
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wat een vent he.. haha. Jij krijgt je eigen topic als je zo door gaatIk heb toevallig nog een hele mooie teller
Wat een vent he.. haha. Jij krijgt je eigen topic als je zo door gaat
Denk dat alles via je verzekering loopt en dus bij de dealer moet worden verholpen?
Mooie kans! Ik ben er enorm blij mee iig, wel is waar niet vervangen maar wel van 6R naar 6C gegaan, miste t wel op de 6Rlaat teller unit zitten
lever die zelf aan!
mfa plus direct doen.
Je komt maar niet van me af he hahahaTellerunit
laat teller unit zitten
lever die zelf aan!
mfa plus direct doen.
En iedereen weet inmiddels wie er zn mooie teller te koop heeft staan voor een fantastische prijs wow echt cool super voordelig.
Mweh dan moet ik die zelf weer gaan kopen en na dit ben ik redelijk klaar met investeren in mijn auto eigenlijk. Gebruik toch Android auto.laat teller unit zitten
lever die zelf aan!
mfa plus direct doen.
Ik heb. Nog een teller liggen die uit mijn 6r komtMweh dan moet ik die zelf weer gaan kopen en na dit ben ik redelijk klaar met investeren in mijn auto eigenlijk. Gebruik toch Android auto.
Plus de reparatie / vervanging van de unit word verzekerd.
wat voor nieuwe auto ben je van plan om te kopen dan?Mweh dan moet ik die zelf weer gaan kopen en na dit ben ik redelijk klaar met investeren in mijn auto eigenlijk. Gebruik toch Android auto.
Plus de reparatie / vervanging van de unit word verzekerd.
Ik weet het nog niet Andy, ik weet niet of ik een andere auto ga halen of deze toch nog hou. Dit is wel mijn beestje en omdat die 1x weg is genomen van me schrikt me niet af. Hij was ook erg vies toen ik hem aantrof van binnen en er waren dingen kapot (teller, kapje achter stuur) etc. Niks georganiseerd een puinhoop dus het voelde niet goed. Maar ik laat hem binnestebuiten keren door een schoonmaak bedrijf en mezelf dan voelt het al stukken beter
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.