Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dr is ook wel een limiet hoe ver je moet gaan om zo'n auto te beveiligen qua kosten, is niet super veel meer waard dan de dagwaarde dus een limiet a 500 zou gegrond zijn
En aangezien ik hier niet handig ben met omleggen bekabeling obd. Schakelaar brandstof pomp en noem het maar op. Kan iemand mij hier tegen vergoeding mee helpen?
Oh ja en ik ga er gps in laten zetten.
Wat zijn de exacte locaties waar officiële alarm stickers worden geplaatst in de auto? Graag specifiek dus bestuurders raam rechtsonderin boven raamlogo of links van raamlogo ofzo
Wat kun je precies voor me betekenen? Pb me evenobd kan ik ombouwen
Laat mij ook ff weten laszlooooooWat kun je precies voor me betekenen? Pb me even
Mijn tellerunit deed het ook maar half. Km aanduiding deed het niet rechts dus. Toerenteller wel.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.