Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ruud zei:Eindelijk is het dan zover, GTI eindelijk binnen
En wat een feest! Auto werd afgeleverd met een thulle fietsendrager voor op de trekhaak, over de trekhaak gesproken(zal de foto's snel posten) dat hebben ze zo achterlijk gedaan
Een parrot met kleuren display, terwijl ik zo'n oude simple parrot besteld had(nice)
Verder is de display van de radio zwart/wit, dacht dat het blauw zou zijn, climatcontrol zelfde verhaal, vind zwart/wit echt wel fijn. Ook led bij de kentekenplaat wist niet dat het er op zat
Wow wat loopt de auto heeeeeerlijk en wat is die rap zeg(210pk, JD) :lol:
Ben helemaal blij hahaha, vrijdag(15.30)ontvangen, al bijna 1000 op de teller
Mark van JD had mij een email gestuurd, dat ik het beste 98 moest tanken bij de BP.
Foto's zal ik snel posten!
Groeten
jayray zei:Wat mij opvalt is dat de gti echt gloeiend heet is na een ritje van een half uur vnl snelweg. Het blok is dan zo heet dat je de peilstok nauwelijks kan aanraken. Ik ruik de hitte ook. Is dat bij jullie ook? Heb het idee dat het bij mijn vorige auto (diesel) niet zo was.
jayray zei:Wat mij opvalt is dat de gti echt gloeiend heet is na een ritje van een half uur vnl snelweg. Het blok is dan zo heet dat je de peilstok nauwelijks kan aanraken. Ik ruik de hitte ook. Is dat bij jullie ook? Heb het idee dat het bij mijn vorige auto (diesel) niet zo was.
Orthrus zei:Volgens de tellertje en metertjes wordt de koelvloeistof rond de 90 graden C en de olie zo rond de 95 graden C.
ruud zei:117?????
Poloabt zei:Orthrus zei:Volgens de tellertje en metertjes wordt de koelvloeistof rond de 90 graden C en de olie zo rond de 95 graden C.
Bij een beetje stevig doortrappen gaat/schiet de olie-temp omhoog naar 105-115. Mijn record: 117 graden.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.