steenhuisgeert
Lid
Ooh ja. Vergeten te melden. Xenonlam setje erin inderdaad. Zonder warme weerstanden etc.
Plug & Play en that's all...
Plug & Play en that's all...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En toen was er licht.
Gewoon plug and play, H4 koplamp eruit, H7 koplamp er in, stekker aansluiten en klaar.
Setje van Erno van xenonlamp.nl.
Onze sponsor heeft ze ook:Ja dat klopt, maar -ik meen- dat iemand hier heeft gepost dat je ze kunt kopen. Dan houd ik de orginele voor het geval dat
Edit:
2x H7*METAL BULB HOLDER BRACKET CLIP ADAPTOR for HID Xenon KIT | eBay
deze dus
Nice! Ik heb direct een setje besteldOnze sponsor heeft ze ook:
Xenon adapter H7 | Xenonlamp.nl - Xenonlamp.nl
Je ziet ze steeds minderValt wel goed op als een BM je tegemoet komt met H4 lampen
zit inderdaad bak licht in maar jammer dat het 110 w is.
apk afkeur:S volgens mij kun je dan beter voor een knap setje xenon gaan.
zit inderdaad bak licht in maar jammer dat het 110 w is.
apk afkeur:S volgens mij kun je dan beter voor een knap setje xenon gaan.
Nou....dit komt weg van een APK keur meester!
Maar ik heb het nog nooit echt na gezocht.....maar opzich lijkt het me wel logies.
Dit omdat er meer licht uit komt en hier de units niet op zijn berekend (anders hadden ze er fabriek af wel in gezetten.)
En toen was er licht.
Gewoon plug and play, H4 koplamp eruit, H7 koplamp er in, stekker aansluiten en klaar.
Setje van Erno van xenonlamp.nl.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.