H4 =>h7

De originele beugel die in de H7 koplamp zit. Je moet hem aan één kant even doorknippen zodat je de kabels er tussen kunt krijgen. Als dat gebeurd is kun je met een stukje tape de beide uiteinden weer met elkaar verbinden maar dit hoeft niet. Er moet ook ergens een foto op het forum te vinden zijn van zo'n doorgeknipte beugel maar waar? Misschien bij de how to?

zit inderdaad bak licht in maar jammer dat het 110 w is.
apk afkeur:S volgens mij kun je dan beter voor een knap setje xenon gaan.

Is dus gewoon 55 Watt maar geeft licht voor 110 Watt. Lijkt dus net zoals bij de Philips xtreme vision, ook 55 watt en geeft 100% extra licht. Die PIAA's schijnen een lange levensduur te hebben terwijl de Philips lampen nogal snel stuk gaan.

Nou....dit komt weg van een APK keur meester!
Maar ik heb het nog nooit echt na gezocht.....maar opzich lijkt het me wel logies.
Dit omdat er meer licht uit komt en hier de units niet op zijn berekend (anders hadden ze er fabriek af wel in gezetten.)

Nou....dit komt weg van een APK keur meester!
Maar ik heb het nog nooit echt na gezocht.....maar opzich lijkt het me wel logies.
Dit omdat er meer licht uit komt en hier de units niet op zijn berekend (anders hadden ze er fabriek af wel in gezetten.)

Hopelijk heeft ie dan ondertussen wel het eea opgestoken tijdens de bevoegdheidsverlenging. Dit is namelijk geen eis voor de APK.

Volkswagen  Polo BlueGT 
En toen was er licht. :mrgreen: :mrgreen: ;-)

Gewoon plug and play, H4 koplamp eruit, H7 koplamp er in, stekker aansluiten en klaar.
Setje van Erno van xenonlamp.nl. :smile:

Hallo Graafie Ik heb een Polo BlueGT en ben op zoek naar een upgrade voor mijn koplampen en DRL/mistlicht die in de bumper zitten.
De lamp in de bumper is bijna zwak geel en de koplamp wil ik ook graag wat beter qua lichtopbrengst. Heb je eventueel tips ? En is er iemand in de regio Loosduinen/Zuid Holland die dit aan zou willen passen?

Volkswagen  Polo AW Highline 
@rupare,
voor je koplampen zou je een xenonsetje met R-lampen kunnen bestellen bij xenonlamp.nl. Je kunt ook kiezen voor de PIAA xtreme white plus lampen H7 set die op marktplaats staan. Deze kun je proberen, moeten veel licht geven en hebben een lange levensduur. Als je later toch kiest voor xenon kun je de PIAA set altijd nog gebruiken voor groot licht. Voor je mistlampen en DRL kun je ook bij xenonlamp.nl terecht. Gewoon even met Erno contact opnemen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Mtec lampjes zitten er in! Top verlichting! :) maar nu zie je dat mijn stadslicht geel is, en groot licht ook. Kan ik deze ook vervangen voor Mtec lampen, met dezelfde eigenschappen?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!