H4 =>h7

Graafie. Help me even...
ik heb nu xenon setje erin liggen (wat nog steeds zeer goed bevalt) maar wat zijn stadslichten ook alweer en heb ik er nog wat aan?

Zal wel eventjes gaan aankloten. Donderdag mijn banden wisselen bij VW. Dan wil ik meteen dat ze de lampen gaan afstellen, zou fijn zijn als ik dan alles al geregeld heb :) @Twan, komt die Samsung LED'jes het dichtst bij de Mtec kleur? Ik kan niet zien wat de waarde van de lampen zijn.

Overigens ga ik vandaag nog even met de Philips lampen rijden, kijken of ik er een verschil is :)

*edit: kan ik gewoon LED aansluiten zonder problemen? Of moet ik iets veranderen?

Vandaag uiteindelijk ook de H4 units vervangen door de Hella H7 units. Stekkers zijn eenvoudig los te maken door het indrukken van een soort klipje aan de zijkant van de stekker. Vervolgens van de 3 schroeven bovenop, de 2 buitenste losdraaien (torx), de binnenste ongemoeid laten. De unit zit dan nog alleen vast aan de onderkant door 2 kunststof "houdertjes". Ik heb de bumper niet afgeplakt. Wel handschoenen aangedaan, hierdoor is het gemakkelijker wat kracht tegen de unit te zetten/slaan aan de achterkant, om te zorgen dat de onderkant uit die kunststof houdertjes schiet. Alles verliep prima zonder beschadigingen, want met de handschoen kun je ook gemakkelijk de unit aan de buitenkant (onderaan) wat omhoog lichten en tegenhouden. Nu ben ik benieuwd naar het resultaat van deze upgrade in het donker. :smile:

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!