Lijken mij een betere oplossing dan een relay en canbus apart, prijs zal ook ongeveer gelijk zijn.Deze adapters zijn ook meteen canbus proof, dus ik ben benieuwd!
(komen overigens van retrofitlab.com)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Lijken mij een betere oplossing dan een relay en canbus apart, prijs zal ook ongeveer gelijk zijn.Deze adapters zijn ook meteen canbus proof, dus ik ben benieuwd!
(komen overigens van retrofitlab.com)
Bij DealExtreme kan dat helaas wel een maand duren.Rustig wachten tot dat het binnen is.
Mooi dat ze binnen zijn!
Ik ben er nog niet weer mee bezig gegaan, zal pas volgend weekend worden vanwege 2 tentamens
Ben benieuwd wie er zich als eerste aan gaat wagen
Heb jij al een poging gewaagd ?Ik ben er nog niet weer mee bezig gegaan, zal pas volgend weekend worden vanwege 2 tentamens
Heb jij al een poging gewaagd ?
Nope, wou eerst meer positieve berichten afwachten. (En wat warmer weer)Jij de kabeltjes er ook al tussen gezet?
Nope, wou eerst meer positieve berichten afwachten. (En wat warmer weer)
Denk dat ik aan de ene kant mijn oude (dubbele) relais laat zitten en aan de andere kant 1 van mijn nieuwe relais kabels zet.
Volgens mij moet dat voldoende zijn.
Deze wil ik juist voorkomen, daarom heb ik ook geen canbus balasten.Ik heb anders nog wel 2 losse error cancellers (condensatoren) voor je, die voor mij overbodig zijn geworden, mocht het nog een foutmelding geven in je bcm.
Deze wil ik juist voorkomen, daarom heb ik ook geen canbus balasten.
Oem Xenon combineren met Aftermarket H4 relais:
http://vagtune.in/index.php?option=...-perfomance-headlight-installation&Itemid=535
Bedoelde dat de aansluiting van de Xenonlamp zelf dezelfde is als de OEM (D3S?):Je weet dat dit niet de oem xenon lampen zijn?
Dit zijn volgens mij de dectane lampen voor de asia markt, ze hebben namelijk de angeleyes
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.