PeterK
Lid
:? Ik heb de set ingebouwd en niks geen vervelende randzaken. Een ding is vreemd???? Voordat ik begon stond de bochtenverlichting aan en nu de xenon lampjes erin zitten niet meer. Ik heb er een keer iets over gelezen maar kan dit niet meer terug vinden. Klopt dat de bochtenverlichting weer uitgezet wordt als de accu los is geweest??? Andere zaken die ik ooit heb veranderd staan nog wel goed.
Ook zag ik dat in het instructieboekje geen overzicht staat van de zekeringen!!!!! Weet iemand welke zekering je moet hebben voor bochtverlichting? Trouwens de mistlampfunctie werkt wel dus de lampen zijn nog ok, maar het blijft iets raars. Ik hoop dat iemand me kan helpen en indien nodig laat ik de bochtenverlichting weer aanzetten.............
Ook zag ik dat in het instructieboekje geen overzicht staat van de zekeringen!!!!! Weet iemand welke zekering je moet hebben voor bochtverlichting? Trouwens de mistlampfunctie werkt wel dus de lampen zijn nog ok, maar het blijft iets raars. Ik hoop dat iemand me kan helpen en indien nodig laat ik de bochtenverlichting weer aanzetten.............