Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij is het met instellen hetzelfde, maar heb je minder strooilicht:Kijk aan, dus dat was het
Weer wat geleerd
Weet iemand toevallig nog hoe het zit met lenzen?
Btw even voor de duidelijkheid, ik doe dit niet om irritant te zijn, maar om alles duidelijk en helder te hebben
Je kunt ook beter mensen hebben die doorvragen dan mensen die op fora onzin blaaten.Ik wil zelf ook altijd dingen echt goed begrijpen, en duidelijk hebben
Heb zelf ook hetzelfde lichtbeeld met mijn H4 Bi-Xenon. Zelf vind ik Pilot te duur en zou voor eigen merk gaan als ik niet mijn Xenon-set van mijn vorige auto gebruikt had. (eigen merk van een andere leverancier)Gister even een fototje geschoten.
Je ziet hier duidelijk dat de linker hotspot dichterbij ligt en de rechter verder weg.
is dit normaal?
thnx voor de info!! Waarschijnlijk morgen dan toch maar de H4 Bi-xenon bestellen, de leds voor in me koplamp al binnen alleen moest nog de knipperlichten in led hebben... maar verkeerd besteld helaas... maar komt goed
Gaat dat wel goed met de canbus die knipperlichten?
Ik persoonlijk ben gegaan voor de silvervisions van Phillips, ook mooi, maar ben wel benieuwd naar jou knipper leds
Hallo, Heb vandaag ook een pilot setje ingebouwd en krijg hetzelfde lichtbeeld. De lampen heb ik zeker te weten goed geplaatst dus ga ze nu opnieuw af laten stellen. Het zal bij de halogeen ook wel zo geweest zijn maar door de verbeterde lichtsterkte valt het nu beter op.
Moet je dit laten doen? Of kan je dit ook zelf?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.