Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kan ook wezen dat er alleen niet goed uitgelezen kan worden.Heb je toevallig de accu los gehad?
De enige keer dat ik zoveel foutcodes zag was namelijk in een auto die de accupool los heeft gehad.
Anders zouden er wel heeeel veel dingen kapot zijn
Heb je toevallig de accu los gehad?
De enige keer dat ik zoveel foutcodes zag was namelijk in een auto die de accupool los heeft gehad.
Anders zouden er wel heeeel veel dingen kapot zijn
Dit is in ieder geval niet de juiste code:Als je de "Longcoding" gebruikt, sla dan ergens eerst de originele code op, zo kun je dit later altijd terug zetten als er iets mis is!
Veel te veel nullen, is dus niet goed uitgelezen.Address 09: Cent. Elect. Labels: Redir Fail!
Part No SW: 6R0 937 088 B HW: 6R0 937 088
Component: BCM PQ25 Re4 H46 BCM PQ25 Re4 H46 03210321
Coding: 23B0000000000000002001B03C2B0CD0CF80610F7E86004120 0000000000
Iemand toevallig de handleiding van xenonlamp digitaal? Ik heb hem er namelijk niet bijgekregen en alles ligt natuurlijk nu al open.....
Groetjes
Floris
Alle auto's die het stuur aan de linkerkant hebben schijnen met hun koplampen naar rechts. De rechter koplamp schijnt verder naar buiten dan links en de linker koplamp staat lager afgesteld dan rechts. Met Xenon valt dit erger op, maar als het goed is veranderd het lichtbeeld niet na inbouw van Xenon. Je kunt altijd naar bijvoorbeeld de Kwik-fit om je lamp-afstelling te laten checken.Ik heb alleen een vraag aan de andere die ook de speciale blue motion set hebben van xenonlamp.nl bij mij zit er ongeveer 0,5 tot een meter verschil in de spreiding van de linker en rechter koplamp.
Alle auto's die het stuur aan de linkerkant hebben schijnen met hun koplampen naar rechts. De rechter koplamp schijnt verder naar buiten dan links en de linker koplamp staat lager afgesteld dan rechts. Met Xenon valt dit erger op, maar als het goed is veranderd het lichtbeeld niet na inbouw van Xenon. Je kunt altijd naar bijvoorbeeld de Kwik-fit om je lamp-afstelling te laten checken.
Juist rechts, dit is vooral om een tegenligger niet te verblinden.Links toch?
Juist rechts, dit is vooral om een tegenligger niet te verblinden.
Ik zal de expert erbij halen. Moet toch van de week mijn lampen zelf laten checken bij de Kwik-Fit, dan zal ik het gelijk navragen.kunnen we even kijken waar het (evt) mis gaat
Volgens mij heeft Houz74 gelijk. Je merkt het ook als je een tegenligger hebt die in een (flauwe) bocht (vanuit jezelf gezien) naar links naar je toekomt: dan zijn de koplampen veel feller. Als 'ie dan de bocht door is, is dat voorbij.
Dat is overigens ook waarom je je koplampen deels moet afplakken als je naar de UK gaat: anders verblind je constant de tegenliggers. Als het zo zou zijn als Gewoonjan zegt, zou dat afplakken niet nodig zijn...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.