Gewoonjan
Voormalig teamlid
Deze, lijkt t op, maar ik heb t via eBay besteld, dus ziet er iets anders uit, maar verder t zelfde ja de error cancellers staan op xenonlamp.nl, haal ze denk ik ook gewoon bij hun vandaan.
VW
6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heb deze besteld, kijken welke eerder binnen is.Deze, lijkt t op, maar ik heb t via eBay besteld, dus ziet er iets anders uit, maar verder t zelfde ja
Zelf had ik daarom Xenon-look genomen voor mijn bochtenverlichting. Ook omdat de bochtenverlichting langzaam opkomt en weer dimt, LED kan daar niet zo goed mee overweg.Ik gaf het bij mij altijd de schuld dat ik LED lampen in mijn bochtenverlichting had gezet
H4 relais-kabels zien er goed uit, heel anders dan de door mij bestelde.
Zijn ze niet te kort ?
Waren ook de eerste goede die ik zag, dus gelijk besteld toen
Kan je wel even een linkje doen als je liever die kabels hebt?
Kort zijn ze inderdaad wel, maar voor mij maakt dat niet uit omdat ik de ballasten toch 'los' heb liggen onder de kap zonder problemen.
Daarbij komt ook nog het feit dat ik waarschijnlijk de error cancellers (mini condensatoren) nodig heb en daarmee dus de kabel span alweer langer wordt
Ik zal wel eerst even zonder error cancellers proberen om te zien of de auto dan een foutmelding geeft (dan is het dus van de ballasten afhankelijk of er een melding komt of niet) en daarna nog een keer met error cancellers (als ik deze nodig mocht hebben). Uiteraard zet ik van te voren wel weer even de dashmelding van het dimlicht aan in de computer.
Maak ook nog wel even een fotootje van het geheel als het erin zit, krijg je een idee van wat ik heb gedaan met m'n bedrading
Ik ben benieuwd en hoop op een goed resultaat want dan kan ik het ook bestellen en het bochtenverlichting probleem eindelijk uit de wereld helpen....
Volledig off-topic, ik weet het , maar toch ... beterschap Jan!En tot overmaat van ramp ben ik ook nog door mijn rug gegaan, dus niet de gehoopte start van het weekend helaas.
Please note:
A. If your car interface is in common with "Negatve Pole" (This rate is about 92%). Please connect the ballast's power line as following way:
Open mouth
B. If your car interface is in common with "Positive Pole" (This rate is about 8%). Please connect the ballast's power line as following way:
Shut up
De pinout is verkeerd en als ik de stekkers goed heb (dus de pinout in de stekker overhoop gooi), dan wordt grootlicht direct geselecteerd.
Waarschijnlijk groot en dimlicht omgedraaid ?
Maar ik ben benieuwd wat de kabels bij jou doen! als die wel normaal werken dan moet ik die maar bestellen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.