Re: H4 Xenon inbouwset bluemotion xenonlamp.nl *probleem*
Als ik het van Pilot goed begrepen heb, staat er in de inbouwhandleiding van Pilot beschreven dat je de weerstanden op het chassis dient te bevestigen omdat deze warm worden.
Uiteraard mag je van een particulier niet verwachten dat je dat weet, maar ik sta er wel ontzettend van te kijken dat men bij een autoshop deze weerstanden in de koplampunit monteert.
Het resultaat is dat Andy erg ontevreden is over de xenon, zijn koplamp beschadigd is en er allerlei spookverhalen ontstaan rondom xenon, terwijl dit niet aan de xenon ligt maar aan de inbouw van de xenon en aan de weerstandkabels.
Ik vind dat ontzettend jammer.
De gemonteerde lampjes van Action zien er leuk uit, maar ik kan aan de foto al zien dat je lichtbeeld volledig verkeerd is. Ik vrees ook dat afgezien van de belabberde levensduur van die lampjes, je vaak aangehouden gaat worden en dadelijk aan boetes nog meer kwijt bent dan aan een xenonset. Goedkoop is duurkoop, zeker in dit geval. En dan heb ik het nog niet over de schade aan je koplamp aan de binnenkant omdat deze goedkope lampen geen UV filter hebben, waardoor je na verloop van tijd een duffe koplamp krijgt, wat weer een apk afkeur als gevolg heeft (slecht lichtbeeld). m.a.w. pas op met die lampjes, mijn advies is dan ook om ze per direct te demonteren om verdere schade aan je koplamp te voorkomen en te kiezen voor een goed merk zoals GP thunder, Alpha of Mtec.
@ Andy: ik snap je frustratie, maar om zulke lampen te promoten en te vergelijken met echte xenon vind ik onjuist.