Hauke, Polo 6R || Verlaagd/Schroefset Blz.18

Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

Jeffrey zei:
Volgensmij is het xenonverhaal ook gedoogd bij de politie ,
en ik heb in ieder geval nog geen controle`s gezien waarop ze alles gaan testen qwa xenon

alleen de APK keurmeesters kunnen er soms over vallen ,

Zolang het lichtbeeld goed is, zullen ze er weinig over zeggen. Wel dient er nu (als ik het goed heb) de starters zoveel mogelijk weggewerkt te worden...
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

HaukePBM zei:
Aha oke. De starters zijn dat die 2 kastjes ?
Ik ga het in laten bouwen door een Xenon inbouw station.
Dus dat komt denk ik wel goed.

Ja idd, dat zijn die 2 kastjes. En een (erkend) xenoninbouwstation weet precies van de hoed en de rand.

En...vraag ook meteen of ze je verlichting weer willen afstellen-->zeer belangrijk! Anders verblindt je je andere weggebruikers.
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

hallo polo genieters
in week 4
komt mijn bestelde polo GTI (een zwarte)

vandaag meld ik mij voor het eerst op deze site .

hopelijk zijn jullie net zo als de polo (leuk en aardig )

groetjes Bianca
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

@ Bianca: volgens mij zit je hier verkeerd (in MIJN voorsteltoppic :mrgreen: )

@ Polootje: Ja ik verwachtte eigenlijk al dat ze het vanzelf opnieuw af gaan stellen.
Zo niet ga ik er ff na vragen.
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

Hauke,

Ik ben benieuwd naar je foto's als je hem hebt en naar de Xenon. Ik kan ze zelf wel inbouwen maar ik betwijfel of het mooi wordt in de polo als je geen lenzen hebt maar alleen reflectielampen. Dat lijkt mij dan weer zo verkeerd getuned lijken. Daarom extra interesse als het erin zit :) Dan kan ik het zien
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

remmmBM zei:
Hauke,

Ik ben benieuwd naar je foto's als je hem hebt en naar de Xenon. Ik kan ze zelf wel inbouwen maar ik betwijfel of het mooi wordt in de polo als je geen lenzen hebt maar alleen reflectielampen. Dat lijkt mij dan weer zo verkeerd getuned lijken. Daarom extra interesse als het erin zit :) Dan kan ik het zien

Nou, dat valt echt reuze mee want ik had ook xenon (aftermarket) in de 6N2 en dat zag er echt goed uit! Ook in mijn huidige Polo (9N3) zal weer xenon komen.
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

Ik heb in mijn Subaru ook geen lenzen gehad.
Daar heb ik de Xenon ook self ingebouwd en het zag er gewoon goed uit.
Ik zal paar fotos schieten van het verschil en hoe het eruit gat zien als ik
de auto heb.
 
Re: Mijn nieuwe Polo (Voorstelronde aangepast!!)

ff een klein update.
Ben vandaag bij de dealer geweest reed er toevallig langs dus ging ff vragen of ie al nieuws had.
Mijn auto word in week 5 gebouwd en dan kan ik m waarschijnlijk eind februari ophalen Big Grin Big Grin
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Hey Hauke

jij ook hier op de forum haha Big Grin
k heb de mijne ook al mogen aanschouwen bij de dealer...hij is heel erg mooi geworden! Zwarte polo Boavista 17 inch, Polo actiepakket, type aanduiding af bomvolle wagen dus...volgende week donderdag ophalen! SPANNEND!
uitgebreid review komt eraan als ik hem heb Big Grin
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Heey man

Jaa ik ook hier hahah.
Oee volgende week dat is zeker spannend.
Ik moet nog +/- 7 weken wachten helaas.
Jij was ook nog veel dingen van plan met je auto tog?
Leer, Xenon als ik het goed heb?
Ik hou je voorsteltoppic in de gaten :mrgreen:
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Dat klopt leren bekleding gaan we erin zetten
ik heb hem echt bijna net als Thavipah zijn polo maar hij heeft nog extra VW Polo Aktiv Upgrade Sound kit, Leer/alcantara highline interieur (persoonlijk vind ik de comfortline stoelen veel lekkerder zitten). Denk je dat het waard is om die upgrade sound system te doen? ik ben eerlijk gezegd al vergeten hoe die soundboxjes klinken...

jij ging je Xenon ook bij Skycars laten doen toch? ik ga het inclusief Led verlichting erbij nemen (kost 120 euro dacht ik) ik zat te denken om misschien een bedrijf te zoeken die in Amsterdam zit en het voor mij kan doen...das toch weer een stukje dichterbij dan Rdam (Skycars zit in Rdam toch?) maar goed als het echt niet anders kan dan gewoon bij hun...ik denk dat het inbouw wel ok is...

maar hoe zit dat eigenlijk met niveau regeling? naar mijn weten zit dat niet erbij in de inbouw van de Xenon. heb je gevraagd hoeveel dat kost?
Binnenkort post ik ook wel even een Mypolo wat er allemaal genomen is Big Grin
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Ik heb er een ondersteunende woofer met ingebouwde versterker in laten zetten onder de bijrijdersstoel van Focal. Dat doet het behoorlijk goed kan ik vertellen! Misschien later nog eens wat aan de speakers doen :)
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

@Johan
ik ben echt een leek in audio-setjes kopen...zou je misschien wat kunnen aanraden die ook door andere forummers is ingebouwd? of experience mee hebben?

als ik zo naar sharky kijk dan heeft hij een subwoofer met ingebouwde subwoofer er tussen gehangen? maakt dat al veel verschil?
je sluit dan de speakers op de woofer aan lijkt mij (gezien die ingebouwde versterker?)
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

ja je hebt verschillende spullen uiteraard.. maar zou toch beginnen met een goede composet voor voorin (dat is 1 deurspeaker en een tweeter), als je die dan versterkt heb je al een heel leuk geluid.. als je dan toch bezig bent zou ik wel meteen een 4 kanaals versterker kopen en een kleine subwoofer daarop aansluiten..

je kan ook een composet gewoon op je radio aansluiten en dan een kleine subwoofer met ingebouwde versterker onder je stoel bouwen als je de kofferbakruimte niet wilt inleveren!

tegen de tijd dat je zoiets gaat kopen wil ik wel even voor je kijken voor spulletjes die wellicht in de aanbieding staan bij rondevries / pimtensen of iets dergelijks! stuur me dan maar een PB :)
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Ik zat ook eerst aan die audio upgrade te denken.
Maar ik ga ook liever zelf een mooi setje samen stellen.
In mijn Subaru had ik alles van het merk Audiosystem.
Die vond ik wel heel erg goed.
Composet met speakers, tweaters en high/low filter of zo iets !?

Ja ik ga mijn Xenon bij skycars laten doen. Het is idd in Rotterdam.
Vind het niet zo erg stukje rijden. De BM is tog lekker zuinig en ben er wel van overtuigd dat het daar netjes gedaan word.
LED verlichting bedoel je daar dan je stadslichten mee?
Ik zou ook graag mijn stadlichten en dagrijlicht in LED willen zodat ze de zelfde kleur zijn als het Xenon maar ik heb gelezen dat het lampje op je dashbord dan gaat branden omdat ledjes minder weerstand geven dan de normale lampjes.
Hoe ga jij dat doen dan ?

Niveauregeling ga ik er niet in laten zetten. Dat kan je ook door de dealer laten doen maar het is echt heel erg duur.
Het is ook niet nodig voor de APK. Daar letten ze alleen op koplampsproeiers en die hebben wij er al op zitten (winterpakket).
En de kans dat je door een agent word aangehouden die dan je niveauregeling gaat controlleren is ook heel erg klein lijkt mij.

Ben heel erg benieuwd hoe jouw interieur eruit gaat zien als het klaar is.
Mag ik vragen hoeveel je ervoor hebt betaald ?
Mag ook per pb hoor. En hoe zit het dan met je stoelverwarming ?
Blijft die het gewoon goed doen ?
Welke kleur laat je het bekleden?
Misschien laat ik het dan wel door het zelfde bedrijf doen als jouw.
Wil ook graag leren bekleding in mijn Polo.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Johan je hebt een PB :)

@HaukePBM
ja het lijkt me gewoon een oke bedrijf I guess...kga het daar denk ik ook wel doen
klopt ik bedoelde de LED verlichting die je in de koplampen meestal ziet...maar wat jij bedoeld is dat je dan je dagrijverlichting compleet vervangt door led lichten? hmm waar heb je dat eigenlijk gelezen dat je lampjes gaat branden dan? link?
aangezien we het toch misschien bij dezelfde bedrijf xenon in gaan bouwen even die gasten mailen hoe het nou zit met die dagrijverlichting...gaan de lampjes dan idd niet branden o_O? etc...

ok dan is het niet interessant om het te doen als het zodanig veel gaat kosten om niveau regeling erin te bouwen...en sja ons APK is toch pas over 3-4jaar...genoeg tijd...het is een gok maar goed ik denk dat er hier over het algemeen weinig naar gekeken word.

Interieur Kleur --> Chocolade bruin + Beige
1450 incl. btw en ik heb gezegd dat de stoelverwarming er al in zat maar ze zeiden dat het geen probleem was...dat kon gewoon behouden worden (dus fabrieks stoelverwarming en geen zelf ingebouwde). leer bedrijf is Alba automotive in Amsterdam (moet je ff googlen naar hun website) best leuk bedrijfje met aardige mensen.

maar nice dat je ook leer gaat bekleden wat heeft je van gedachten doen veranderen :)? kdacht eerst dat je het standaard ging houden?
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

Weet niet meer waar ik het heb gelezen maar het is zo:
De lampjes die er normaal in zitten hebben een bepaalde weerstand.
Als het lampje stuk gat is die weerstand weg en dan gaat dus achter je stuur
een waarschuwings lampje branden omdat je een kapot lampje hebt.
En de meeste LEDs hebben ook maar een kleine weerstand dus vaak blijft het
waarschuwingslampje dan branden omdat je bordcomputer denkt dat het lampje kapot is.
Maar ik zie net op ebay dat er al LEDs te koop zijn met een weerstandje.
Misschien heeft skycars die dan ook.

Maar idd APK hoeft pas of 3-4 jaar maar ik weet ook zeker dat er niet naar de niveauregeling word gekeken dus...

Oke ik ben benieuwd hoe het bij jouw eruit komt te zien. Waar woon je? Zou ik misschien een keertje kunnen komen kijken hoe het bij jouw eruit ziet?

Jawel ik heb altijd graag leer gewild.
In mijn vorige auto, de Subaru kon het helaas niet daar glij je dan alle kanten op met leer denk ik. In de golf 3 die ik daarvoor heb gehad heb ik ook later een compleet leren interieur ingebouwd.
Ik wou het eerst net zo als "Thavipah" Het Leer/Alcantara Highline interieur erin bouwen.
Maar dat is moeilijk te vinden en dan heb je zelf ook heel veel werk.
 
Re: Hauke, Witte Polo 6R BM Comfortline

oh misschien kan skycars dat wel vertellen of dat ook zo is...maar ik denk dat ze er wel ervaring mee hebben met dat weerstand verhaal. ...ik ga eerst maar eens rijden met die normale lampen als het echt zo belabberd is dan ga ik een afspraak maken bij Skycars

Oh ik kom trouwens uit Hoofddorp dus van almere misschien 40-45 min rijden? Als ik hem heb dan mag je best een keertje komen kijken ;) maakt mij niet uit...moet je anders pas komen als jij je Witte Polo BM hebt Big Grin kunnen we soort van kleine BM meeting houden hahaha geen snelle bakken maar wel ontiegelijk mooie wagens ;)
eigenlijk is het een soort van schaap in een golf jasje :shock: ?

Ja Thavipah heeft enorm mazzel gehad met het highline interieur...vaak moet je toch bij de schade auto's kijken als je dit op de koppen wilt tikken...

Voor het leer: kzou zeggen maak een offerte bij dat bedrijf wat ik genoemd heb :) ik kan het wel aanbevelen, maar goed rond de 1400-1500 moet je wel rekenen
maar ik neem van aan dat je er lang in gaat rijden? ik vind het zelf wel waard...maar dat vind niet iedereen ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!