Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ik heb nu toch maar besloten een pairing adapter aan te schaffen, die met die twee knopjes.. Ik zit toch met zo'n ding op mn dashboard en verwijderen zonder sporen achter te laten zit er volgens mij niet in.. Ik heb er een voor 80Euro gevonden, nette prijs aangezien hij bij de dealer 140Euro kost.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ik wil niet zeggen dat carbon op zwart lelijk, maar ik zou het niet doen simpelweg omdat het niet zo mooi afsteekt...

Ik heb het gedaan omdat het donkere carbon mooi afsteekt bij de witte kleur Big Grin en straks met mn zwarte velgen is alles in harmonie Big Grin Big Grin

Jammer genoeg zijn ze pas halverwege maart op z'n vroegst leverbaar :( even geduld nog dus!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Hen6Ri zei:
Ik heb nu toch maar besloten een pairing adapter aan te schaffen, die met die twee knopjes.. Ik zit toch met zo'n ding op mn dashboard en verwijderen zonder sporen achter te laten zit er volgens mij niet in.. Ik heb er een voor 80Euro gevonden, nette prijs aangezien hij bij de dealer 140Euro kost.

Staat er ook nog 1 voor 70 op MP.
Moet even zoeken naar de link...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Hen6Ri zei:
Ik heb nu toch maar besloten een pairing adapter aan te schaffen, die met die twee knopjes.. Ik zit toch met zo'n ding op mn dashboard en verwijderen zonder sporen achter te laten zit er volgens mij niet in.. Ik heb er een voor 80Euro gevonden, nette prijs aangezien hij bij de dealer 140Euro kost.
Hmm, kon je dealer het niet werkend krijgen ?

Mijn vrouw had ook problemen met een RNS310 en een nokia telefoon, maar dat heeft de dealer opgelost. Het is een Golf plus Highline. Mij niet echt duidelijk wat daar qua telefonie uitbreiding op zit. Er zit geen houder op het dashbord.

Ze heeft nog zo'n pairing adpater over van haar vorige golf, mocht die touch versie niet werken straks kan ik dat nog proberen dus.. (zelf een Xperia x1 telefoon)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Staat er ook nog 1 voor 70 op MP.
Moet even zoeken naar de link...

Bedankt voor de tip, maar ik heb hem vanmiddag opgehaald :) Hij doet het perfect, dus ik ben tevreden Big Grin en mn houder is nu niet meer leeg, zit er toch niet voor niks! En wat de dealer betreft, daar ben ik klaar mee... Willen mij zelfs voor het instellen van Vag-Com laten betalen, terwijl ik net een auto van bijna 22000 Euro bij ze heb gekocht! Dan rij ik toch liever even langs de Non Dealer Vagman van marktplaats Big Grin Big Grin

@qdpham

Tanx Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

@qdpham

Haha, en wat heeft je over de streep getrokken ;) Misschien vast een eigen topic openen om je nieuw bestelde aanwinst even voor te stellen Big Grin Succes met wachten, want het zal wel even duren verwacht ik...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

A1 mito corsa fiat,, bii de vw kreeg k trouwens ook een redelijke inruilwaarde zoals je al had aangegeven particulier verkope is te moeilijk reed opel vectra 2006 moet hem binnen enkele dagen inleveren doei doei wegenbelasting =d
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ben vanavond bij de VAGman geweest Big Grin echt helemaal top!!

Ik heb nu de autolock en unlock in laten stellen (vanaf 15km/h slot erop)
De piepjes bij openen en sluiten werken nu ook Big Grin is wel gaaf!
En ik heb follow me home aan laten zetten. Ziet er wel dik uit, de mistlampen en de stadslichtjes en je achterlichten branden nog 30sec na het sluiten van je auto Big Grin

Was wel de moeite waard... Nu alleen mn velgen nog, maar dat kon wel eens april gaan worden :cry:
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

sjonniedeluxe zei:
lijkt me toch niet goed voor je accu, als je lampen steeds nog 30sec branden?!

je kunt het zelf inschakelen, je moet eerst met je grootlicht seinen.. je hoeft het dus niet altijd te gebruiken en volgens mij valt het wel mee met je accu, kan best wat hebben.. ma is wel een leuke showoff functie ;)

@ sharky: Het was niet zo druk nee, was de enige :)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Wat ik vandaag gedaan heb met m'n Polo Bluemotion Big Grin Ik ben de Nürburgring over geweest haha... Is toch wel even anders dan mn R32..

Gelukkig heb ik daarvoor nog met een audi R8 V10 en een Porsche GT3 een rondje over de ring mogen knallen Big Grin Big Grin koning wat een heerlijke auto's! Over twee weken mag ik nog een keer met een Lamborghini Gallardo en een Ferrari F430 Big Grin en plak ik er nog een rondje met mn Polo achter aan...

Mijn verbruik na 150km autobahn met 150km/h op de teller en een rondje ring volgas ;) 1:19 Big Grin lang niet slecht.. Moet wel zeggen dat er nog zo'n 400 rustige kilometers op de tank bijzaten ;) maar toch!

En zaterdag krijg ik mn Borbet velgen! Wat zien die er prachtig uit zeg, mat antraciet, echt een vette kleur.. De pics komen natuurlijk zo snel mogelijk!!!

Foto in het Duitse landschap
dsc06668u-1.jpg


De auto's waar ik mee de ring over ben geweest
dsc06612z-1.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!