Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ook zeer mooie foto's, de spiegels zien er wel grappig uit zo ben benieuwd naar je borbet's ;) :mrgreen:

Tanx voor alle reactie, het zijn maar gewone foto's die lichtelijk bewerkt zijn ;) Ben echt geen topfotograaf, is met een gewone compacte camera gemaakt :D Maar het is wel leuk om een beetje te experimenteren met de locatie's en fotohoeken.

Sharky zei:
dat ziet er lekker uit met die carbon spiegels! Nu meer in carbon he :p bijvoorbeeld plastic strip bij achterbumper :p

foto's zijn mooi zeg, dat kan jij erg goed!

Is dit te bestellen dan? lijkt me wel vet :D

Hmm dat carbon thingy op je achterbumper? hmm dat heb ik nog niet gezien...dat is iets custom made dan?

Aangezien VW erg triest is met z'n navigatie software voor de RNS310, heb ik morgenavond een afspraak met een kerel van marktplaats voor navigatie software.. Als het goed is krijg ik 6cd's voor 50Euro :D :D o.a. Duitsland, Frankrijk, Italië, Alpenlanden, Scandinavië en Spanje/Portugal.

Ik ben heel benieuwd of het werkt! Dan horen jullie het direct!

yeah meeste mensen gaan gewoon naar MP om die cd's te kopen voor een paar lullige tientjes kun je je RNS310 uitbreiden met bijna heel europa :D
Best of both worlds lijkt mij ;-) maar ik ga toch nooit naar Buitenland rijden...dus kheb die kaarten ook niet nodig ^_^

Zo ik heb mn eerste tankbeurt met kilometers achter de rug.. Ik heb 812km gereden en toen begon de meter te branden.. Er ging slechts 39,63 liter in :shock: Dat viel mij even mee :D :D m'n score is dus 1:20,5.. Best netjes voor mn inrijperiode en aardig wat stadskilometers met veel optrekken en het limburgse heuvellandschap erbij ;)

Ik moet bekennen dat ik vandaag en gister wel 90 op de snelweg heb gesukkeld ;) Bij die snelheid haal je toch wel het beste verbruik...

Toch wel apart hè, normaal wil je altijd zo hard mogelijk rijden en vind je 120 nog te langzaam maar in een BM probeer je om zo zuinig mogelijk te rijden en is 90 best oké. :lol: :lol: :lol:

ik zag op de A9 wat Polo's tegen elkaar racen :P

vandaag haha elke keer als ik er voorbij rij dan moeten ze me weer hard inhalen :P lijkt net alsof de turbo switch omgaat als Polo rijders elkaar tegenkomen ;-)
bij mij begon het lampje ook rond 800km te branden dus ik zou zeker nog wel 100-150km verder kunnen rijden maar dan rijd ik hem totaal op...

hoe vind je de polo tot nu toe Henri? gewend aan dat slow ass rijden ipv de R32 ;-)? MIS JE DE POWER NIET :D?!?!?!

Ik vind het een heerlijke auto om in te rijden en ben nog meer dan tevreden! Morgen hopenlijk mn navigatie installeren op mn sd kaart en dan ben ik helemaal blij! Geniet echt nog iedere dag van de auto.. :D

Maar ik moet zeggen dat ik toch wel tevreden ben met de verlichting tot dusver!! Ik ben xenon affabriek gewend, maar ik heb echt voldoende licht in mij BM! Heb zelfs op een stuk snelweg gereden zonder straatverlichting!

Ik twijfel ook heel erg over de aanschaf van al die led verlichting, aangezien er nogal eens een bolletje kapot gaat.. Dat had ik ook altijd met mn golf IV GTI, met de stadslichtjes in led vorm die ook iedere keer kapot gingen..

Maar het is inderdaad zo, in wat voor auto je rijdt, bepaald wel een beetje je rijstijl.. In de R32 zat ik altijd opgefokt achter het stuur. Je hebt het vermogen dus je wilt het gebruiken. Nu heb ik echter het vermogen niet, maar kan ik als ik goed rij heel zuinig en dus heel goedkoop rijden :D Dat is dus mijn nieuwe sport!

Maar ben echt dik tevreden met mn aanschaf. Ik verlang alleen wel naar mn Borbet's!!!

@Henri
jouw golf was ongeveer zoiets in die trend?? http://www.autotrack.nl/tweedehands/vol ... lf/7607891

afgezien van het verbruik waren er nog veel extra kosten aan verbonden? reparaties duur?

@Sjonniedeluxe
haha ja blijft populair bakkie ik zie elke dag die dingen voorbij rijden ;-) maar zo uniek als sommige MyPolo rijders ;-) toch wel effe een nekkedraaier waard :P

Opzich vielen de kosten erg mee.. Heb helemaal geen reparaties gehad en liet het onderhoud over aan de vriend/kennis waarbij ik de auto gekocht heb.. Hij importeerde auto, en stopte er alle optie's in en verkocht ze dan door.

Het enige waar je veel geld aan kwijt kon waren de leuke extra's, zoals de originele Recaro kuipstoelen die ik erin had laten zetten, een milltek uitlaat van voor tot achter, audi S6 led dagrijverlichting.. Daar heb ik veel geld in gestoken :) Maar heb er ook van mogen genieten..

Ik moet zeggen dat ik me met de polo erg kan bedwingen.. Ik hoef de H7 verlichting niet zo nodig meer te hebben. Originele xenon lijkt me wel mooi/leuk, maar alleen als ik ooit zo'n setje voor een redelijke prijs tegenkom! De velgen zijn eigenlijk de enige optie die ik op dit moment begeer :D :D Ik heb de auto natuurlijk gekocht om te besparen en dan zou ik er niet teveel geld in moeten pompen! Ik doe alles lekker rustig aan (letterlijk en figuurlijk ;)

of course is het gewoon lekker om geen wegenbelasting te betalen en diesel te tanken ;-) ik denk dat het sowieso wel een goede switch is van Sportwagen --> Bluemotion te gaan...ik rij redelijk veel kilometers dan is zo'n knalskanon niet echt handig...tenzij ik dichterbij ga wonen bij me werk dan maakt het weinig uit dan mag je altijd wel knallen ;-)
maare ik heb beetje op autotrack zitten kijken en R32 onder de 20k zijn redelijk kaal...geen navi, geen leer en recaro seats als je boven de 20k kijkt dan zijn ze redelijk goed gevuld. zijn de recaro seats eigenlijk original? want ik zie dat de R32 officieel van die kuipstoelen met zo'n R32 logootje of was dit een optie?
Had jij een DSG bak? of gewoon handgeschakeld?

ik ga idd ook niet switchen naar H7 koplampen ik laat het lekker zo zitten...check de Dagrijverlichting topic daar staan wat foto's van me Dagrijverlichting ;-)

Mijn R32 was bomvol... Alle denkbare optie's incl volledig leder.. Die Recaro's zijn originele R32 recaro's. Was een optie van 4000Euro affabriek. Er stond idd een R logo in. Check mijn ex-interieur hieronder, mis die zijdelingse steun wel een beetje! Maar verder geen klagen over de BM stoelen..

Maar heb nog steeds geen spijt :D iedere keer als ik naar mn polo kijk denk ik, best een stoer karretje en kost nix :D strak dikke wielen eronder en dan is het helemaal af :D

dsc04993d-1.jpg

oeh nog meer pics van je R32 :D? ik zie het inderdaad R logo in de recaro seats
had je trouwens die RNS systeem ook al erin?
probleem met die kuipstoelen is dat die snel slijten aan de zijkanten...vandaar dat ik de Comfortline stoelen wel chill vind zitten....ik stap altijd erin zittend over dat flapje (zie het bij jou ook wel beetje hehe)

@Hen6Ri

:o Dat waren toch wel ff stoeltjes waar je U tegen zegt. Kan mij nog steeds niet voorstellen dat je dan de stoelen in de BM voor lief neemt haha... Iets met appels en peren?! ;)

ps, ik had in mijn GolfIV GTI => originele/klassieke Recaro stoelen. Die zaten ook heerlijk... Bij de Polo BM stoelen had ik, buiten de kleur samenstelling ook vraagtekens bij het zit comfort. Op een zondag in november 2010, ben ik tot voorbij Berlijn gereden (retourtje, op 1 dag, 1590km) :( om mijn nieuwe Highline/leder/alcantara stoelen op te halen. Nu was het natuurlijk wel een uitzonderlijk "lang" ritje ;) maar na 16 uur (retour) was ik toch behoorlijk gebroken in de BM stoelen. Maar goed. Zal ik dus nu geen last meer van hebben :D

damn helemaal naar Berlijn gereden om de stoelen op te halen O_O respect haha
maar ik ben het met je eens voor lange ritjes zijn die stoelen wel erg chill (die sportstoelen je hebt heerlijk zijdelingse steun)
Ik ga later maybe dichterbij werk wonen dan zou ik best een wat zwaardere motor kunnen nemen maar ik ben nogal huiverig over dit soort sportwagens...gezien er altijd verborgen kosten zijn (slijtage en onderdelen voor die motoren...kosten kunnen denk nog wel eens tegenvallen)

Hallo Hen6Ri, mooie Polo heb je daar. Mooie locatie ook voor de foto's in het sjoene Zuid-Limburg.
Zou je kunnen vertellen hoe jouw telefoon nu werkt? Heb je een extra bluetooth adapter nodig of is dat niet meer nodig sinds de softwareupdate van de RNS 310? Thanks!

Etienne zei:
Zou je kunnen vertellen hoe jouw telefoon nu werkt? Heb je een extra bluetooth adapter nodig of is dat niet meer nodig sinds de softwareupdate van de RNS 310? Thanks!

Ik heb mn telefoon nog niet werkend gekregen zonder adapter! Ik heb op dit moment dus alleen nog maar de houder. Ik wil binnenkort een afspraak maken voor Vag-Com het schijnt dat je hem daarmee kunt pairen.. Zonder lukt het sowieso niet! Ook niet na de update dus! Misschien haal ik dus toch wel gewoon dat kastje met die twee knopjes.. Is iig goedkoper dan de touch ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!