Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
O ja, je hebt helemaal gelijk, het zijn toch de standaard velgen. Ik keek er zo raar tegen aan omdat inderdaad die plastic rand/wieldop er niet op zat.Hen6Ri zei:Volgens mij zijn het wel de standaard velgen, maar de wieldoppen zag ik achter in de kofferbak liggen... Iedere Polo BM staat dus eigenlijk op velgen met wieldoppen cheap he...
KYC zei:Nederland zegt DOEN!
KYC zei:dat is volgens mij dat bluetooth boxje toch? ja heeft iets met je systeem te maken maar wat weet ik niet precies...opzicht stoort het niet maar valt wel op als je de bijrijders stoel helemaal naar achteren schuift
KYC zei:oehhh morgen the big day he...gelijk Knallen in die wagen of niet?? ik ging gelijk de snelweg op om een uitgebreide proefrit te doen uiteraard wist ik niet hoe al die shit werkte haahhaa maar goed wel cool of course de eerste kilometers maken
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.