Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Hen6Ri zei:
Volgens mij zijn het wel de standaard velgen, maar de wieldoppen zag ik achter in de kofferbak liggen... Iedere Polo BM staat dus eigenlijk op velgen met wieldoppen :) cheap he...
O ja, je hebt helemaal gelijk, het zijn toch de standaard velgen. Ik keek er zo raar tegen aan omdat inderdaad die plastic rand/wieldop er niet op zat.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Nu krijg ik aanstaande vrijdag mn Polo, maar ik ben toch nog aant twijfelen over de velgen.

De Borbet LV5 of de Rial Milano. Zijn beide mooie velgen, de Borbet is een iets rondere velg en de Rial een vrij rechte..

rial-1.png

45932987-1.png


Daarnaast is er ook nog keus in de bandenmaat. 195/45/17 of 215/40/17.

Denk dat een plattere en iets bredere band wel beter staat of niet Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Damn, das echt een hele moeilijke keus zeg! Ik zou voor die Rial gaan omdat die net wat strakker zijn. Helemaal donkere velgen is wel mooi maar daar zie je de lijnen zo slecht op.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

haha echt de twee reacties waar hij niet op zit te wachten ;) sjaaaa gewoon gaan met diegene die jij het mooiste vind...waar gaat je voorkeur naar uit dan? en waarom twijfel je nu?? teveel naar velgen sites gekeken zeker ;)?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Haha, tanx mannen, dat is precies wat ik ook dacht.. De Borbet omdat ze lekker donker zijn en de Rial omdat ze wat strakker zijn.. Ik heb maar een prijsopvraag gedaan van beide sets incl banden.. Als daar een aardig prijsverschil in zit is de keuze al minder lastig! Even afwachten dus. En als de prijs hetzelfde is, ben ik nog niks opgeschoten ;)

even de plaatjes van de autos erbij..
bm3f-1.jpg


bm4g-1.jpg
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

ik ben inmiddels al helemaal de draad kwijt welke tune ups jij gaat doen Big Grin?
- Velgen
- LED Stadslichten
- LED Kentekenverlichting
- LED DRL
- H4 Osram Nightbreaker Plus? of toch Xenon
- Embleempjes? voor en achterklep?
- Donkere achterlichten?
- Polo actiepakket?
- Leather seats EDIT: CHECK zag het op pagina 1! Zwart leer toch? NICE Big Grin
- Hoogglans interieur lijsten voor je RNS ?
- GTI stuur?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Haha, ik kan nogal wispelturig zijn jah Big Grin Ik wil alles van tevoren goed uitgezocht hebben en alle optie's meerdere keren overwogen en besproken hebben voordat ik kan kiezen Big Grin

Ik ga voorlopig eerst even rijden met de polo als ik hem heb. De velgen staan op nummer een, aangezien de winter toch wel aardig voorbij is en andere velgen de auto toch wel een heel stuk dikker maken Big Grin! De verlichting is ook weer zo'n twijfel punt! Of gewoon andere bollen, of toch de H7 lampen Big Grin

Ik wacht het allemaal even rustig af, alles op z'n tijd!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ben gister bij de dealer langs geweest om bij mn polo te kijken.. De carbonspiegels zaten erop Big Grin ziet er als echt carbon uit! ze zijn alleen niet met blanke lak afgewerkt, meer mat achtig. Verder zijn de logo's netjes verwijderd en zijn de kentekenhouders geplaatst.. Helaas hadden ze ondanks mijn verzoek op geen reclame, toch een houder met reclame op de achterzijde geplaatst. Heb ze hier meteen even op aangesproken, hopen dat ze nu wel een keer luisteren. Ben daarna direct naar mn velgen/banden boer gereden en heb de Borbets besteld Big Grin 17inch Big Grin

Helaas geen foto update :( had mn camera niet bij me.. nog maar anderhalve dag Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Nu was ik vanmiddag nog even bij de dealer om te kijken of mn auto klaar is voor morgen en zag ik dat er onder mn bijrijders stoel iets op de vloer geschroefd was... en soort module of iets dergelijks. Iemand enig idee waar die voor dient? Las ergens dat de RNS315 zoiets onder stoel zou moeten hebben...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

dat is volgens mij dat bluetooth boxje toch? ja heeft iets met je systeem te maken maar wat weet ik niet precies...opzicht stoort het niet maar valt wel op als je de bijrijders stoel helemaal naar achteren schuift
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

KYC zei:
dat is volgens mij dat bluetooth boxje toch? ja heeft iets met je systeem te maken maar wat weet ik niet precies...opzicht stoort het niet maar valt wel op als je de bijrijders stoel helemaal naar achteren schuift

Het is niet dat het me stoort, maar ik vraag me af of ik dan RNS315 heb of niet..

Want het is wel vreemd dat ze toch die houder op mn dash hebben gedaan als ik die niet nodig heb!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

oehhh morgen the big day he...gelijk Knallen in die wagen of niet?? ik ging gelijk de snelweg op om een uitgebreide proefrit te doen uiteraard wist ik niet hoe al die shit werkte haahhaa maar goed wel cool of course ;) de eerste kilometers maken Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

KYC zei:
oehhh morgen the big day he...gelijk Knallen in die wagen of niet?? ik ging gelijk de snelweg op om een uitgebreide proefrit te doen uiteraard wist ik niet hoe al die shit werkte haahhaa maar goed wel cool of course ;) de eerste kilometers maken Big Grin

Als het morgen net zulk weer als vandaag is ga ik hem eerst fijn poetsen Big Grin Heb die 190 euro in mn zak gehouden voor een waxoyl behandeling.. Morgen avond ga ik naar mn meisje, woont in Limburg. Is 150km voor mij, (vandaar ook een beetje mn polo, naast mn werk kilometers natuurlijk ;) dus ik rij hem lekker in morgen Big Grin

Verder rij ik natuurlijk al volkswagen, dus het zal voor mij niet heel veel anders zijn.. Hij ziet er ook bijna hetzelfde uit als mn Golf V! Ben echt benieuwd..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!