Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

KYC zei:
voorlopig blijf ik wel effe rondtuffen zonder externe chipunit
als ik het zou laten tunen dan neem ik wel maximale tuning denk...want als je right-foot-control doet dan moet je 1000km kunnen halen dus dat dieselbesparing ligt vooral aan jezelf ;)

Ik ga hem dus ook snel krijgen (volgende week vrijdag waarschijnlijk) Big Grin en denk dat ik ook lekker origineel ga rondtuffen :) Mijn R32 is het rijdende voorbeeld van zuinig rijden met de rechtervoet.. heb net weer 1:8,5 gereden vanwegen mn iets te zware voet afgelopen week :lol: Kan er nu nog om lachen.. Volgende week ga ik dieselen Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Holy shit 1 op 8.5 dat zijn pas zieke cijfers Stick Out Tongue en ook nog benzine tanken :shock:
maar volgende week vrijdag? mooi hoor veel foto's maken I guess :cool: ik denk je eerste reactie zal zijn tering....wat is dit sloom optrekken Stick Out Tongue dat had ik eerst ook
daarna gaat het steeds meer wennen en dan vind je het eigenlijk wel nice dat je zo slow ass bent Big Grin houd de Polizei ook weg ;)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

KYC zei:
Holy shit 1 op 8.5 dat zijn pas zieke cijfers Stick Out Tongue en ook nog benzine tanken :shock:
maar volgende week vrijdag? mooi hoor veel foto's maken I guess :cool: ik denk je eerste reactie zal zijn tering....wat is dit sloom optrekken Stick Out Tongue dat had ik eerst ook
daarna gaat het steeds meer wennen en dan vind je het eigenlijk wel nice dat je zo slow ass bent Big Grin houd de Polizei ook weg ;)

Ik heb al proefgereden in de Polo BM en mijn eerste reactie was juist, hij trekt nog best lekker door.. 0-70 was in mijn beleving geen probleem, niks op aan te merken! 70-100 duurde ietsje langer, maar over het algemeen was ik niet ontevreden over het optrekken.. De tussen acceleratie zal daar en tegen wel tegenvallen.. Even gauw inhalen op het laatste moment is er niet meer bij ;)

Maar ik ga zeker foto's maken, al is een originele natuurlijk niet heel bijzonder meer. Ga gauw de Borbet LV5 velgen bestellen. Helaas pas in maart leverbaar.. Maar de foto's komen uiterraard zo snel mogelijk..
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ik heb ook heel erg getwijfeld, zwart, wit of zilver..

Ik was al bekend met de kleur zwart en ik weet dat je daar echt alles op ziet helaas, hoe mooi hij ook is in het zwart.. Zilver wou ik niet, omdat mijn R32 ook zilver is en ik totaal iets anders wil. En idd, wit met zwarte velgen is echt een dikke combinatie. En ik krijg carbon spiegels, lijkt me het plaatje compleet maken Big GrinBig Grin krijg er nu echt zin in !!!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Korting bij vw.. Dacht het niet. Zijn een stel gierige lui daar Stick Out Tongue Maar ik durfde niet teveel korting te vragen aangezien ik een vrij goeie inruil prijs voor mn auto terug kreeg :)

Particulier verkopen van deze auto is niet makkelijk op dit moment, dus was erg blij met de inruilprijs en heb daarom niet teveel lopen zeiken over allerlei zaken..

Maar verder wil ik de auto zo strak mogelijk houden.. Xenon word toch wel mn eerste en enigste uiterlijke project naast de velgen Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

bij mij zullen ze niet echt opvallen denk omdat me auto zwart zijn....ze vallen eerder op bij een rode/witte of zilvere...maar als je dichtbij komt dan zie je ze wel of course Stick Out Tongue

Zou je trouwens weer een Golf kopen? bijvoorbeeld de Golf VI 1.2 TSI of de 1.4 TSI? check dat Verrassendvolkswagen topic daar staat wel een interessante deal in ;)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ik zat het net ja.. Mooie auto hoor met dat pakket erop. Wel leuk dat VW de R-line uitbrengt. Maar ik denk dat ik in de toekomst best voor een golf zou kiezen, maar dan het liefst toch wel een GTI of R. Over aantal jaartjes als de golf VII er is en de golf VIII op stapel staat, zijn die dingen wel aardig te betalen zou je denken. Maar sluit zo'n Golf niet uit, is echt interessant!!

Trouwens over een gekke auto move gesproken... Mijn keuze voor een Polo BM ipv mijn R32 is al een aardige stap, maar ik lees net op autoweek een verhaal. Een kerel gaat van een Volvo XC60 gloedje nieuw naar een Polo BM. Vind ik nog net iets grotere stap dan mijne!! Is een grote luxere auto dan mijne nog Big Grin Maar z'n redenen zijn wel logisch en lijken erg op die van mij :)

Is ook leuk om bij te houden, de reviews op autoweek.nl
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

oh die had ik ook gelezen hahaha ik krijg altijd mailtjes als er een review gepost word over de VW Polo Big Grin
maar damn kijk eens naar size van de wagen :shock:
[resize=600:96pg0fv5]http://cdn2.worldcarfans.co/2009/3/medium/heico-xc60---hi-res_11.jpg[/resize:96pg0fv5]


@Hen6Ri

De GTI of R sja apart verhaal maar ik denk dat dit toch erg duur word...dan werk ik echt voor me auto :(
de 1.2 TSI of de 1.4 TSI zou daartegen wel een optie kunnen zijn aangezien ik over 2 jaar maybe dichterbij werk ga wonen...al heb ik zo mijn twijfels over deze 1.4 TSI 160pk variant...denk dat de 1.4 TSI 120pk versie ook wel snel genoeg zal zijn?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ik ben net bij de dealer geweest en hij stond al op de brug Big GrinBig Grin

Ziet er echt goed uit!! Het interieur is echt mooi met multifunctioneel stuur en RNS310 (stiekem hoop ik op 315 ;) ik heb meteen even gecheckt of ik makupverlichting heb en verlichting achterin.. en dat heb ik gelukkig Big Grin

vroeg nog even naar xenon bij de dealer.. hij dacht aan 800euro per kant :shock:

foto's volgen snel!!
dsc06532h-1.jpg

dsc06529e.jpg

dsc06526g-1.jpg
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Redelijk vol optie's, alle optie's zul je bedoelen :lol: heb volgens mij alles aangevinkt wat er te krijgen was!! Maar ik krijg er ook zin in om te rijden.. nog een weekje volhouden:)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

alleen jammer dat die telefoon voorbereiding op je dashboard zit.. je hebt hem niet eens meer nodig schijnt, ik moet het nog gaan uitvinden volgende week hoe het precies zit met dat ding.. Heb de touch adapter iig afbesteld, want die werkt sowieso niet meer op dit systeem. Maar ik denk dat als je hem van je dashboard afhaald, je toch een gat of iets overhoudt :s beetje jammer.. Misschien moet ik toch maar zo'n pairing adapter kopen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!