Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Welkom hiero, ik snap dat je niet kan wachten ookal heb je de R32 Stick Out Tongue als je slim bent bouw je je 6r om d.m.v die blok inclusief remmen en e.v.t aanpassingen van je huidige R32 in die Polo te bouwen. Gheheh zou een super project zijn :mrgreen: dreams LOL. Maarre ik ben deze week ook maar es wat langzamer gaan rijden rijd continu 90 af en toe 100 waardoor ik een 5,3l/ 100km Behaal. Benzine stand nu 710km, helaas rijdt dat omaatje van die reclame wel wat harder maar zijn kan minder lang rijden.

Je komt uit Leerdam? ik ben er wel vaak geweest i.v.m werk. Koning emmalaan ken je dat? Stick Out Tongue

Maarre ik hoop dat je em snel ontvangt en ervan zal genieten,

gr,

Enzo
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

ja is maybe beetje illegal wat we nu posten maar goed...ik heb ze ook allemaal gedownload via nieuwsgroepen, maar je moet ze op een bepaald manier burnen meen ik....met zo'n oud burn programma CDRWin v5.05...ik heb het nog niet geprobeerd maar je moet ze ook op 1x speed burnen o_O anders werkt het niet ofzo >_<
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

@enzolino

Emmalaan woon ik vlakbij, ik woon in de straat aan de emmalaan, naast de brandweerkazerne :)

Maar zoals ik al eerder heb aangegeven, ook een R32 went na een tijdje, serieus! Ik zou liever opzoek gaan naar wat sneller nieuws, maar naar mn toekomst kijkend is dit even een verstandige oplossing ;) Hopelijk van tijdelijke aard!!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Sharky zei:
Deze dude wat voor jullie? Hier ga ik waarschijnlijk ook wat kaarten vandaan scoren!
http://link.marktplaats.nl/419423164

Dat is idd niet echt duur.. Zou ze wel persoonlijk af gaan halen. Maar ik ga eerst mn eigen software even uit proberen. Schijn je wel een aparte (lees ouder type) brander voor nodig te hebben en idd een hele lage snelheid!

Ben benieuwd
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

@Henri ik zou zeggen probeer die nieuwsgroepen dingen eerst en als dat niet werkt dan gewoon dat originele VW Europa bestellen...wel apart dat het op MP voor 30 eypos word aangeboden terwijl de accesoire Benelux 129 euro verkocht werd?!?! ik voel me genept! :x :x

EDIT: ik heb niet goed gelezen er staat
De Europa West en Europa Oost V6.1 DVD's zitten ook
nieuw in de originele dichtgesealde verpakking.
En mogen weg voor 125 euro per stuk.

dus dan is het toch best redelijk...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Snap idd niet waarom die dingen zo achterlijk duur moeten zijn!!

Maar europa is toch niet als een cd te bestellen? Je moet werkelijk alle landen los kopen en voor iedere cd (11x ofzo als je alle landen wilt) betaal je dus 129Euro origineel :shock: en dat terwijl je voor andere systemen voor europa op een dvd hetzelfde betaald
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

voorlopig is benelux voldoende was niet van plan om met de auto op vakantie te gaan (hooguit frankrijk/duitsland)
ik heb nog altijd mijn Iphone als backup voor Tom Tom Europa...
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Hen6Ri zei:
Haha goed bezig ;) Ik denk dat ik er zelfs nog wel een sport van ga maken, zo zuinig mogelijk rijden.. Weet niet hoelang ik dat vol ga houden maar we zullen zien. Maar ik moet 's morgens en 's middags over de A2, A27, A12 rond utrecht. Echt doorrijden zit er dan toch niet in, dus met 90 tussen de vrachtwagens hangen moet niet eens zo'n probleem zijn! Rij je nog uit de wind ook ;)

Maar ik wil zeker wel proberen om meer dan 1000km op een tank te rijden, moet toch haalbaar zijn!

400 euro per maand minder betalen das echt een vooruitgang ;) maar 500km per maand is echt uber weinig haha das echt om je honger even te stillen Stick Out Tongue maar dat is niet hoe een auto gebruikt moet worden vind ik...
vandaar ook mijn keuze op die BM ipv een TSI of GTI. 1000km MOET lukken....ik ga het proberen...hopelijk haal ik het ook...ik heb al bijna 300km gereden en de tank heeft net 1 half stipje eraf dus 87% diesel zit er nog in de tank i believe...
als me pa of me broertje maar niet ineens gaat GASSEN...dan moet ik het wel halen denk en dit met 17 inch boavistas + Zonder Chiptuning!!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

@KYC Ik rij nu inmiddels wel 2500km per maand he Big Grin dus hoop het met iets meer dan twee tankbeurten te kunnen doen iedere maand ipv 5x tanken ;) en dan nog duurder tanken ook he, iedere maand met mn R32!!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

hmmm ik heb mijn Polo BM sinds 13 januari en ik heb tot nu toe 3x getankt...denk als ik nog sloomer ga rijden misschien 2x tanken haal...maar aangezien die van jou nog ingereden moet worden ga er maar vanuit dat je 3x moet tanken per maand ;)
But still als je een tankstation opzoekt waar je 1.24-1.25 euro per liter kan tanken dan ben je voor 55 euro klaar Big Grin

5x tanken en dan per tank zal het toch wel een dikke 80-90 euro zijn?
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

srk81 zei:
Wel leuker tanken. Maar je gaat van 250 naar 75 pk... Denk je niet dat je die 250 pk gaat missen?

Ik zal het ongetwijfeld missen met invoegen 100 ipv 160 met gemak :cool: en het inhalen natuurlijk.. Ben er nu een keer met je ogen knipperen voorbij Big Grin

Maar de laatste tijd rij ik al vrij rustig omdat het zoveel scheelt in het verbruik. Ik heb er twee jaar lang van genoten en ga het nu even een aantal jaartjes rustig en goedkoop aan doen ;) Is het straks wel des te leuker om de nieuwe golf VI R aan te gaan schaffen :lol:
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

KYC zei:
Hen6Ri zei:
srk81 zei:
Als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk!

Ik heb gelukkig nog een broer met een audi S3.. Kan ik die af en toe even lenen voor een rondje plankgas Big GrinBig GrinBig Grin

Keek je broer je niet raar aan toen je zei IK HEB EEN BM GEKOCHT!?!?
haha Stick Out Tongue hij dacht dude van R32 naar Bluemotion?...

Hij probeerd mij ermee te stangen idd, maar het lukt hem nog niet echt.. Ik moet zeggen dat de mensen om mij heen er meer moeite mee hebben dan ikzelf geloof ik Big Grin Hij staat nog vaker bij de pomp dan ik en tankt dan ook nog eens de nog duurdere 98!! Uiteindelijk lach ik me helemaal gek ;)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Dat heb ik dus ook. Me maat met zijn dikke audi rijdt mij schijt, maar ik lach me ziek omdat deze auto me iets meer dan 100 p/m kost en dan van hem 4x zoveel Stick Out Tongue Laat me dan maar 2x zo langzaam zijn Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!