Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion *XENON RETOUR AFZENDER

Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

iHet is niet dat het me stoort, maar ik vraag me af of ik dan RNS315 heb of niet..

Want het is wel vreemd dat ze toch die houder op mn dash hebben gedaan als ik die niet nodig heb!
Mijn dealer houdt vol dat er nog steeds RNS310 units geleverd worden..
Ik moet nog een paar weken wachten en heb ook op de order die dash mount en zo'n touch screen ding staan.
Lijkt allemaal dan niet meer nodig, ik zie ook wel.
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Mijn polo is er Big Grin Big Grin Het rijdt echt heerlijk!! Wat een top autotje! Ik moet er nog aan wennen, want het zit en voelt net iets anders dan een golf V R32, maar ik weet cker dat dit een heerlijk smijt autotje is als je hem eenmaal door hebt!

De navigatie is inderdaad gewoon een RNS310.. Ik ga gauw ergens kaarten regelen, want mis duitsland toch wel op mn kaart.

Trouwens de verlichting valt mij 100% mee! Ik ben Xenon gewend, maar deze verlichting viel mij niet tegen, na alle slechte verhalen.. Mijn auto is natuurlijk van week 3 dit jaar, dus misschien hebben ze de bollen standaard vervangen?! De bochtenverlichting vind ik wel leuk, werkt echt goed! Big Grin

Zal vanmiddag een paar foto's proberen te schieten Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Haha, sorry mannen nog even geduld.. Zit in het zuiden van het land en had vandaag helaas andere verplichtingen. Heb vandaag mn kilometers door duitsland gemaakt en zit al over de 300km. Maar morgen ga ik in Valkenburg een mooie locatie zoeken voor een paar plaatjes..

Moet het wel een beetje spannend houden he ;) De carbon spiegels doen het trouwens erg goed op de witte bluemotion Big Grin Big Grin Big Grin
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Ik heb momenteel nog teveel aandacht voor het rijden ;) Iedere keer als ik uitgestapt ben, wil ik weer instappen en verder rijden!! Echt een heerlijke auto! Het blijkt trouwens een echte headturner te zijn, zelfs met de originele kleiene wieltjes.. Stond gister bij de Mac op de parkeerplaats en een groepje jongens stapte uit een passat en stonden met zn allen rond mn auto te drentelen Big Grin Big Grin ze liepen weg en draaiden zich nog wel drie keer om Big Grin

Maar de foto's komen vandaag nog! Ik ga een leuke locatie zoeken in Valkenburg!
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Even gauw een paar foto's dan Big Grin even vlug geschoten vanmorgen..

dsc06542i-1.jpg


dsc06541mt-1.jpg

CHECK logo's verwijderd Big Grin
dsc06539f-1.jpg


dsc06544d-1.jpg
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Hen6Ri zei:
De navigatie is inderdaad gewoon een RNS310.. Ik ga gauw ergens kaarten regelen, want mis duitsland toch wel op mn kaart.
Ze zijn wel te vinden online, maar je moet ze blijkbaar branden met een stokoude versie van een brandprogramma en een 1x brander of zoiets.

Zal wel iemand hier ervaring mee hebben, maar het is minder legaal natuurlijk. (downloaden is overigens niet strafbaar hier in NL)
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

haha erg enthousiast henri ;) maar na een maandje rijden in de auto dan word het allemaal al weer gewoontjes mwuahaha
dan is het de normaalste zaak van de wereld dat je al die luxe extra's hebt ;)
ja ik zou sowieso eerst dat branden proberen het is free en waarom zou je het niet proberen...als dat niet lukt dan kan je altijd nog marktplaats cdtjes kopen...persoonlijk vind ik het wel gaar dat wij als RNS310 gebruikers geen Europa krijgen maar Benelux...voor mensen die vaak naar duitsland gaan of vakantie naar spanje/frankrijk...die moeten weer een aparte cd kopen
 
Re: Henri's CandyWhite Polo 6R Bluemotion

Sharky zei:
dat ziet er lekker uit met die carbon spiegels! Nu meer in carbon he Stick Out Tongue bijvoorbeeld plastic strip bij achterbumper Stick Out Tongue

foto's zijn mooi zeg, dat kan jij erg goed!

Werken de Dagrijverlichting nog steeds Sharky Stick Out Tongue?? aangezien Enzolino etc het niet werkte...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!