Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Tja. Ik ben geen hobbiest Stick Out Tongue
Ik ook absoluut niet maar volgens mij zou ik dit zelf nog wel kunnen doen. Ik zou er absoluut geen € 450,- voor neertellen.

http://m.metronieuws.nl/binnenland/2015/03/nederlander-geeft-auto-vaak-naam-en-aai
Volkswagen rijders op nummer 3. Dusss.... Kom maar op! Hoe heet jullie polo? Een geven jullie ook vaak een aai/ schouderklopje? Big Grin
Gewoon Polo of wagen. Mijn oude wagen had wel een naampje maar deze niet. Schouderklopje doe ik weleens na een lange reis. Stick Out Tongue

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: R-Vera
@Ruud9N, ik was al trots dat ik zelf mijn ruitenwissers kon vervangen. Dus je snapt wel hoe ver mijn handarbeid is. Big Grin

Oh trouwens: Tijdens het vervangen van m'n ruitenwissers heb ik t zelfs voor elkaar gekregen om een stukjje van m'n motorkap te bekrassen :(
Owww maar ik ken het probleem hoor, ben ook totaal niet technisch maar als je geen geld hebt voor die criminelen ehhhh dealer, dan moet je wel.

Vandaag een grijze 9N gezien met 9N3 achterlichten en ingebouwde schermpjes achter in de hoofdsteunen. Zag er leuk uit maar waarom aanzetten zonder beeld en als er niemand achterin zit. o_O

Ik zou hem alles behalve in een kas willen tijdens de zomermaanden. Lekker vochtig zodat je bedrading kan gaan corroderen. 6 maanden stallen zal je een paar honderd euro kosten. Heb je een budget zodat ik even rond kan vragen?

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!