ik kan daar uren naar kijken.
jammer dat het filmpje maar 12 seconden duurt...
jammer dat het filmpje maar 12 seconden duurt...
Hahaha! Gebakje en koelblik zijn ook ongeschikte namen voor Volkswagens. Voor een FIAT kan ik me dat nog indenkenM'n kat heet Pluisje 6 kilo schoon aan de haak en vang nog steeds muizen. Maar m'n auto Pluisje noemen...?
Ik ook absoluut niet maar volgens mij zou ik dit zelf nog wel kunnen doen. Ik zou er absoluut geen € 450,- voor neertellen.Tja. Ik ben geen hobbiest
Gewoon Polo of wagen. Mijn oude wagen had wel een naampje maar deze niet. Schouderklopje doe ik weleens na een lange reis.http://m.metronieuws.nl/binnenland/2015/03/nederlander-geeft-auto-vaak-naam-en-aai
Volkswagen rijders op nummer 3. Dusss.... Kom maar op! Hoe heet jullie polo? Een geven jullie ook vaak een aai/ schouderklopje?
@Ruud9N, ik was al trots dat ik zelf mijn ruitenwissers kon vervangen. Dus je snapt wel hoe ver mijn handarbeid is.
Oh trouwens: Tijdens het vervangen van m'n ruitenwissers heb ik t zelfs voor elkaar gekregen om een stukjje van m'n motorkap te bekrassen
Owww maar ik ken het probleem hoor, ben ook totaal niet technisch maar als je geen geld hebt voor die criminelen ehhhh dealer, dan moet je wel.@Ruud9N, ik was al trots dat ik zelf mijn ruitenwissers kon vervangen. Dus je snapt wel hoe ver mijn handarbeid is.
Oh trouwens: Tijdens het vervangen van m'n ruitenwissers heb ik t zelfs voor elkaar gekregen om een stukjje van m'n motorkap te bekrassen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.