http://m.metronieuws.nl/binnenland/2015/03/nederlander-geeft-auto-vaak-naam-en-aai
Volkswagen rijders op nummer 3. Dusss.... Kom maar op! Hoe heet jullie polo? Een geven jullie ook vaak een aai/ schouderklopje?
Schiphol hotel A4? ( V.d.Valk )
Maar weetnie of dat ook 6 maanden kan...
Heb je misschien vrienden die er op willen passen? Zodat ze 1x per week (of 2 weken?) even een rondje rijden zodat je geen platte accu krijgt en de motor nog een beetje loopt.
Ik woon in Amsterdam en je zou hem eventueel hier bij mij voor de deur kunnen zetten. Ik zou sowieso stuurslotje op zetten. 6 maanden is wel erg lang.
Ik zou voor een garage box gaan ik zou hem niet 6 maanden aan straat laten staan. Je kunt ook bij een caravan stalling vragen die hebben atijd wel hun adresjes om ook auto kwijt te kunnen ergens. Dan staat hij in iedergeval binnen en droog en veilig. Zo heeft mijn tante een kas staat vol met caravans en oltimers.
Kennis van mij heeft zijn oldtimer in een Q-park garage staan. Kost hem slechts € 34,50 per maand.
Je mag hem ook bij mij voor de deur neerzetten, houd ik nog een oogje in het zeil ook.
Als je iemand kent die de facebook van mypolo beheert daar dat dan ook nog even tegen zeggen; het bericht staat daar ook nog op.Topic moest helaas gesloten worden ivm de verzekering. Zal wel te maken hebben dat als het een tijd op het net staat het negatief is voor de waarde van de auto als ze heb ooit terug vinden en weer willen verkopen.
Klopt, de vraag staat nog uit of we het daar ook moeten verwijderen . Tot op heden nog geen reactie.Als je iemand kent die de facebook van mypolo beheert daar dat dan ook nog even tegen zeggen; het bericht staat daar ook nog op.
Mag ook bij mij voor de deur Alleen ik heb ongeveer hetzelfde straatbeeld als bij jou, denk ik.Hmm. Geen slecht idee. Zou m'n auto best aan een forumlid toevertrouwen op het platteland.
Af en toe een rondje erin maken zodat de auto niet vastroest aan de grond mag best
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.