Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Kennis van mij heeft zijn oldtimer in een Q-park garage staan. Kost hem slechts € 34,50 per maand.
Je mag hem ook bij mij voor de deur neerzetten, houd ik nog een oogje in het zeil ook. :)

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Als ze weten dat de auto dagen of maanden niet gebruikt word zijn er altijd kapers op de kust die daar gebruik van maken !!!!
En dan is zo n auto zo gestript of in zijn geheel weg ....
En op Schiphol gebeuren ook rare dingen . Je moet maar eens opletten als je op de parkeer plaatsen rond rijdt wat er aan glas ligt allemaal van inbraken !!!!!
En je hebt veel te maken met joryiding als auto's langer blijven staan ......( Dus aan jou de keus. Maar ik wist het wel )

Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Schiphol hotel A4? ( V.d.Valk )

Maar weetnie of dat ook 6 maanden kan...

Poehh!! Dat is een en al boevenbende daar. Dan staat die nog liever bij mij in de straat.

Heb je misschien vrienden die er op willen passen? Zodat ze 1x per week (of 2 weken?) even een rondje rijden zodat je geen platte accu krijgt en de motor nog een beetje loopt.

Ja, maar die hebben geen garage. Dan kan die net zo goed bij mij voor bij de deur staan. Heb namelijk ook buren die af en toe kunnen kijken. Maar dat vind ik niet praktisch. 6 maanden stil staan in een straat valt op bij dieven.

Ik woon in Amsterdam en je zou hem eventueel hier bij mij voor de deur kunnen zetten. Ik zou sowieso stuurslotje op zetten. 6 maanden is wel erg lang.

Ja daarom wil ik m uit het straatbeeld. Ben op zoek naar een goedkope garage of een stalling ergens.

Ik zou voor een garage box gaan ik zou hem niet 6 maanden aan straat laten staan. Je kunt ook bij een caravan stalling vragen die hebben atijd wel hun adresjes om ook auto kwijt te kunnen ergens. Dan staat hij in iedergeval binnen en droog en veilig. Zo heeft mijn tante een kas staat vol met caravans en oltimers.

Garageboxen zijn hier in de omgeving 100 Euro per maand of meer L

Kennis van mij heeft zijn oldtimer in een Q-park garage staan. Kost hem slechts € 34,50 per maand.

Je mag hem ook bij mij voor de deur neerzetten, houd ik nog een oogje in het zeil ook.
C:\Users\Zoubeir\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\01\clip_image001.png

Dat is best een redelijke prijs. Maar ook die Q-Parken vertrouw ik niet echt. Mensen gaan daar in en uit.

Moet denk ik een boer gaan zoeken die mijn auto wilt stallen op zijn platteland ofzo. Hoorde dat dat best goedkoop is.

Topic moest helaas gesloten worden ivm de verzekering. Zal wel te maken hebben dat als het een tijd op het net staat het negatief is voor de waarde van de auto als ze heb ooit terug vinden en weer willen verkopen.
Als je iemand kent die de facebook van mypolo beheert daar dat dan ook nog even tegen zeggen; het bericht staat daar ook nog op.

Volkswagen  Polo 6C Highline  1.2 TSI 90 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!