Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik vraag me wel af waar de koplampsproeiers gebleven zijn (hij heeft xenon, dus dan zit het erop en er zit stoelverwarming op, dus dan hoort het bij het winterpakket)

Ik heb ook winterpakket en geen koplamp sproeiers, maar auto uit Duitsland, dus denk dat het daar door komt.
Ander land andere paketten
Of afgeleverd met H7 en later xenon (zoals wij het op het forum doen..).
Of inderdaad een schadeauto...(waar Michel volgens mij op doelt).

Ik wil je niet uit de droom helpen, maar let er iig op :) Kan zijn dat het gewoon een halogeen naar xenon retrofit is. Verder mooie auto!!
Kritisch zijn kan nooit geen kwaad!
Ik heb eens een auto laten staan, omdat hij op de foto luxe kentekenplaten had en in het echt ineens gewone.. Normaal doe je dat andersom dus ik dacht schadeauto en ben verder gaan kijken.
Even off-topic (maar dat is deze topic ook), maar hebben jullie een idee wat mijn Polo waard zou zijn? En zou het verstandig zijn om hem particulier te verkopen met alle toeters en bellen, of origineel en de onderdelen los?

• Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!