OUCH!! Dat is niet leuk. Nog te repareren?Pff net tegen een stenen trapje gereden op een oprit. Men linker oz velg beschadigd. Fuck!!!
Volkswagen
'03 Polo 9N
1.4 55kW/75PK.
OUCH!! Dat is niet leuk. Nog te repareren?Pff net tegen een stenen trapje gereden op een oprit. Men linker oz velg beschadigd. Fuck!!!
OUCH!! Dat is niet leuk. Nog te repareren?
Nice! Eerste indruk?!
Mooi ding, niks op aan te merken!Nice! Eerste indruk?!
Sta op de wachtlijst, schiet niet op!!
Jammer dat de nieuwe Polo geen 1.6 TDI heeft of eentje met een 4-cilinder.
Ik ben weer aan het kijken voor een nieuwe Polo maar de nieuwe 6C kan hem helaas niet worden gezien al die 3 pitters.
Misschien ga ik dan toch maar voor de 2.0 TDI Golf 7. Ik heb nog tot eind februari om er goed over na te denken.
Ik zou dan voor de Golf 7 1.6 TDI (110pk) met DSG gaan.Jammer dat de nieuwe Polo geen 1.6 TDI heeft of eentje met een 4-cilinder.
Ik ben weer aan het kijken voor een nieuwe Polo maar de nieuwe 6C kan hem helaas niet worden gezien al die 3 pitters.
Misschien ga ik dan toch maar voor de 2.0 TDI Golf 7. Ik heb nog tot eind februari om er goed over na te denken.
Jammer dat de nieuwe Polo geen 1.6 TDI heeft of eentje met een 4-cilinder.
Ik zou dan voor de Golf 7 1.6 TDI (110pk) met DSG gaan.
Wat rijdt dat heerlijk!
Sorry jongens, maar ik zie binnenkort MyGolf.nl aankomen...
Goedkoper in aanschaf en wegenbelasting, en met chip (bijna) net zo snel..Waarom liever een 1.6 en geen 2.0?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.