Ik nietZag vandaag een ongeluk onder het A4 aquaduct tussen burgerveen en roelofarensveen.
Polo GTI zwart in de kreukels voor en achterkant als gevolg van kusje van een vrachtwagen
Iemand van hier?
Ik nietZag vandaag een ongeluk onder het A4 aquaduct tussen burgerveen en roelofarensveen.
Polo GTI zwart in de kreukels voor en achterkant als gevolg van kusje van een vrachtwagen
Iemand van hier?
Pfff gelukkig maar..... Hij stond er zo mooi bij bij de mgIk niet
Zo stonden de meeste er mooi bij [emoji4]Pfff gelukkig maar..... Hij stond er zo mooi bij bij de mg
behalve mijn polderbak hahaZo stonden de meeste er mooi bij [emoji4]
Waarom polderbak? Er zaten toch geen tractor wielen onder Hij is mooi verlaagt of wil je zeggen dat Tom zo zwaar is geworden? En als je een rondje ging doen, reed je altijd voorop, of het nou een R32, WRC of M5 was, jij reed iedere keer op kopbehalve mijn polderbak haha
deur regel apparaten wel opnieuw geprogrammeerd?
en airbag storing doordat je waarschijnlijk kabelboom los had van de crash sensor en contact aan had
Als het een beetje lukt komt er vanaf vanavond ook een Oneplus 2 + bamboo achterkant mijn richting opMooi ding, niks op aan te merken!
Ja wachten duurt echt idioot lang, ik had geluk dat ik iemand zijn 2e invite kon gebruiken..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.