Zeker de waardeloze krik die bij de polo's worden bijgeleverd..
Idd, probeer die te vermijden als het kan. Of leg er idd nog eens extra oude banden onder. Veiligheid boven alles.Zeker de waardeloze krik die bij de polo's worden bijgeleverd..
Congratsz!Jaaaaaaaaaa de nieuwe polo staat voor de deur!!! Zal straks even m'n topic afmaken heren!
Qua geluid binnen, het verbruik en het comfort, mis ik hem echt totaal niet. Polo rijd geweldig goed. Wel stuk trager.. Maar voor een 1.0 3cil verrassend snel!Congratsz!
Mis je de R32 al? [emoji14]
Damn wat een mooie kleur. Veel plezier ermeeJaaaaaaaaaa de nieuwe polo staat voor de deur!!! Zal straks even m'n topic afmaken heren!
Zeker! Deed er bij mij wel super lang over om hier te krijgen..Als het een beetje lukt komt er vanaf vanavond ook een Oneplus 2 + bamboo achterkant mijn richting op
Nog steeds tevreden?
Hoe krijg je het voor elkaar !!En jawel hoor. Het eerste deukje zit al in de auto....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.