Het grote 'Gooi het eruit' topic!

GVD! Gisteren mijn auto naar de garage gebracht voor vervangen van remschijven voor en nog wat motorproblemen (auto liep in noodloop..). Mijn vervangend vervoer meegekregen, een Polo 1.2 TSI uit 2014 met 500km op de teller. Vanochtend wil ik naar werk gaan en zie het volgende:

2ljouj6.jpg


e0l8up.jpg


14xp18i.jpg


2m31wlz.jpg


33lo51l.jpg


34z0yys.jpg


334813m.jpg


28u4eia.jpg
 
Nou, zulke goede aanbiedingen vind ik het niet.
Net een HHD van € 189,- (dacht ik) voor € 74.95.
Even Google geraadpleegd en ik vond hem al voor € 73.95.

Zooitje batterijen voor € 89,-?
Zijn ze van goud ofzo?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
GVD! Gisteren mijn auto naar de garage gebracht voor vervangen van remschijven voor en nog wat motorproblemen (auto liep in noodloop..). Mijn vervangend vervoer meegekregen, een Polo 1.2 TSI uit 2014 met 500km op de teller. Vanochtend wil ik naar werk gaan en zie het volgende:

2ljouj6.jpg

krijg jij een benzine mee dan !? ik kreeg gewoon een leen diesel extra slom motion mee. klote voor de Navi... Krijg je daar nog geouwehoer mee dan ? of is dit gwn voor vw zelf ?

dit herinnert mij er weer aan waarom ik gewoon simple radio heb.


@starsky wat the hell is ibood nou weer !?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tsss, wat een kutsite dat iBood.
Komt de box voorbij, ik klik op "Ik neem er een!", wil inloggen en sta een uur later nog te wachten met de tekst "Een ogenblik........"

iBood (onderdeel van 1dagskoopjes.nl) is een site waar elke dag een "aanbieding" voorbij komt die je dan kan kopen.
Eens in de zoveel tijd hebben ze de iBood hunt.
Dan komen er heel veel "aanbiedingen" in rap tempo voorbij waar je dan soms heel snel bij moet zijn.
De "aanbiedingen" lopen uiteen van LCD TV's tot oordopjes, van Espressomachines tot batterijen.
Soms komt er een box voorbij voor € 99.95 waar dan wat apparaten e.d. inzitten, soort surprise box.
Alleen werken de servers zo verrekte slecht dat er maar een paar mensen doorheen komen en de "aanbieding" al weg is voordat jij de kans hebt om er aan mee te doen.
Ikzelf ben iemand die eerst goed leest i.p.v. klakkeloos dingen kopen.

Owww, ik schrijf aanbieding tussen "" omdat ik de adviesprijs soms absoluut niet geloof en omdat ik een "aanbieding" via Google voor € 1,- minder vond. (reguliere prijs)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
krijg jij een benzine mee dan !? ik kreeg gewoon een leen diesel extra slom motion mee.

Ja ik krijg eigenlijk altijd benzine mee. Wat voor een type auto dat verschilt nogal; heb ook wel eens een Golf 7 mee gehad of een New Beetle. Mijn auto is een leasebak en ik krijg altijd een auto van "dezelfde klasse" als vervangend vervoer. Vaak is dat dus een auto in dezelfde prijsklasse. Misschien heeft het daar iets mee te maken? Het moet gezegd worden dat mijn dealer goed vervangend vervoer regelt! Dat is ook de reden waarom ik eens over gestapt ben naar deze dealer. De vorige dealer gaf altijd de oude 1.4TSI's mee. Mis je in 1 keer 100pk Stick Out Tongue (ok, mijn huidige vervangend vervoer heeft ook maar 90pk, maar toch).

klote voor de Navi... Krijg je daar nog geouwehoer mee dan ? of is dit gwn voor vw zelf ?
Er zat geen navilock op de navigatie, zoals bij mijn eigen auto, dus dan is het een beetje hun eigen schuld lijkt me. Ik wacht het gewoon af, maar ga er niet vanuit dat ik daar verder niets van merk.

dit herinnert mij er weer aan waarom ik gewoon simple radio heb.
Inderdaad gewoon lekker een simpele radio met mdi nemen en zelf navigatie aanschaffen als je moet kiezen. Bij mij zat het er toevallig in, maar ben ook niet echt te spreken over de kwaliteit van de navigatie (mis vaak afslagen door onduidelijkheid) en daarbij ook nog de prijzen van de kaarten (192eu per jaar!!).
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!